حبیبی:

عسگراولادی مورد وثوق همه انقلابیون بود

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه عسگراولادی شخصیتی فراحزبی و فراگروهی بود، گفت: در جهان اسلام شخصیت کم نظیری مانند عسگراولادی بسیار کم بود در انقلاب به وجود چنین شخصیت‌هایی نیازمندیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدنبی حبیبی" دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان مراسم تشیع پیکر حبیب‌الله عسگراولادی که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد اظهار داشت: امروز همه باید به هم تسلیت بگوییم و نمی‌توان فهمید چه کسی صاحب عزاست.

وی افزود: عسگراولادی دارای شخصیتی بود که همه انقلابیون وی را قبول داشتند او متعلق به یک گروه خاص نبود هر چند که عضو موتلفه بود اما محدود به هیچ سلیقه خاصی نبود.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه عسگراولادی شخصیتی فراحزبی و فراگروهی بود تصریح کرد: در جهان اسلام شخصیت کم نظیری مانند عسگراولادی بسیار کم بود در انقلاب به وجود چنین شخصیت‌هایی نیازمندیم.

وی ادامه داد: هر جا که ندای انقلاب به گوش جهانیان برسد ناشی از شخصیت‌هایی مانند عسگراولادی است که به ما ارائه دادند.

حبیبی خاطرنشان کرد: خود ر ا موظف می‌دانم از تمام افرادی که امروز حضور پیدا کرده‌اند سپاسگذاری کنم چرا که تجلیلی کم سابقه نسبت به این شخصیت ارزشمند انقلاب صورت گرفت.

دبیرکل حزب موتلفه با مطرح کردن این سوال که وظیفه ما بعد از مرحوم عسگر اولادی چه خواهد بود؟ اظهار داشت: ما باید همان راهی را که عسگراولادی پیمود به شرط ادای دین با همان سینه وسیع و تسامح انقلابی بپیماییم.

دبیرکل حزب موتلفه خاطرنشان کرد: عسگراولادی ذهنی فعال داشت و کسی بود که در حزب موتلفه هیچ تلاشی برای دبیرکلی نکرد و با وجود اتفاق آرای شورای مرکزی برای دبیرکلی وی عسگراولادی با دعوا از دبیرکلی کنار گرفت.

حبیبی در پایان تاکید کرد: درس بزرگی که از عسگراولادی یاد گرفتیم خواستن انقلاب برای  انقلاب برای اسلام و حول رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حبیبی ، حزبی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار