شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی طی بیانیه‌ای خواستار شد

دستگاه‌های امنیتی با پيگيري‌هاي جدي ظالم را سر جای خود بنشانند

در بیانیه‌ای شورای تبیین مواضع حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره بی‌تفاوتی مجامع حقوق بشر به اقدامات تروریست‌ها در ایران و همچنین ترورهای اخیر در زابل، خواستار شدند: بسیج دانشجویی با مطالبه از دستگاه‌های امنیتی جهت پیگیری جدی و موجدانه خویش همچون گذشته از آن‌ها می‌خواهد که ظالم را بر سر جای خود بنشانند و داد مظلوم را بستانند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره بی‌تفاوتی مجامع حقوق بشر به اقدامات تروریست‌ها در ایران و همچنین ترورهای اخیر در زابل بیانیه‌ای صادر کردند.
 
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
همانند مَثل شجره طیبه مَثل درختی است که اصل آن در زمین ثابت و شاخ و برگ آن در آسمان‌هاست، حال با این وجود همچون آنچه که در تاریخ ادامه داده‌اند بکشند ما را،خون جوان‌های ما را بریزند با این خون‌هایی که می‌ریزند انقلاب اسلامی ما جان می‌گیرد.  
 
این انقلاب که هدیه‌ای از جانب رب لِلعالمین است سنگرهای  کفر و نفاق در سراسر عالم را فرا خواهد گرفت؛ حال آنچه از قتل و جنایت می‌کنند انجام دهند و لوح خود را آلوده و سیاه‌تر گردانند هرچند داغ بر دل ما می‌گذارند  اما این داغ چون از جنس مظلومیت کربلاست و به خاطر اقتدا به صاحب پرچم عذای روز عاشوراست آتشش دل‌های ما را در مسیر الی الله فولادی می‌کند.  
 
چندی پیش سربازان مملکت اسلامی عزیزمان که افتخارشان سربازی امام زمان(عج) خویش است چرا که این مملکت، فدایی امام عصر(عج) خویش است را که در حال دفاع از حریم ناموس خود بودند و فزونی غیرت می‌طلبیدند را در سراوان خونشان را به زمین ریختند تا در جای دیگری از خاک قدسی خونی از اهل عبادت خدا به زمین ریزد و خاکش به اهلش مباهات کند.
 
درماندگان سبوع که فکرشان نابودی و یا برهم زدن امنیت کشور اسلامیان بود خط ترور را که از ابتدا، آغاز شده بود کورکورانه ادامه دادند اما نفهمیدند که دروازه شهادت را باز نگه داشتند از این روست که"بل اکثرهم لا بعقلون"  
آری، آن‌ها که جان مردم مسلمان را خوردند و خون از کالبد جانشان بر زمین ریختند درمانده‌اند، نه بدان معنا که راه مستقیم را نیافتند بلکه در مقابل راه مستقیم هم ایستادند اما درمانده شدند پس دست به نابودی خویش بردند چرا که حق نابود پذیر نیست و همیشه  جاویدان است.
 
به تازگی نیز در زابل سرخی مظلومیت یکی‌دیگر از سربازان مملکت را با هدف شوم کور خود بر موم تیره بختی خود پاشیدند، و شهید "موسی نوری" دادستان زابل با شهادت خود زنده شد و" عند ربّهم یرزقون "را بشارت داد که دَرِ روضه رضوان بَرِ مجنون باز است.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهیدان ترور به خاطر از دست رفتن لاله‌هاشان و تبریک به خاطر رزق فرزندانشان، با محکوم کردن خط ترور به شیطان بزرگ و ایادی مرتجعش در منطقه گوشزد می‌کند که دست از تجهیز و تقویت ترور در منطقه برداشته و تا مهلتی تا نابودی کامل شرک و کفر ونفاق باقی است از سیره خود اِنابه نموده به مسیر حق بازگردند و گمان نبرند که مهلتی که به آن‌ها داده شده برای آن‌ها خوب است چرا که "اِنّما نملی لهم لیزدادوا اِثما".  
خوب به خاطره خود این جنایات را بسپارند که اگر دشت لاله‌ها را هم به آتش بکشند با آتش جان خود باطل را تحت ولای الهی و با اسوه قراردادن سید الشّهداء(ع) رسوا خواهیم نمود و در راه ولایت جان خود را پیشکشی ناقابل میدانیم و به راهمان و به اماممان عشو می‌ورزیم.
 
"اِنَّبَطشَ رَبِّکَ لَشَدید"
 
بترسند که فریاد حق طلبی دودمان آن‌ها را بر باد خواهد داد.  
 
در ادامه بسیج دانشجویی با مطالبه از دستگاه‌های امنیتی جهت پیگیری جدی و موجدانه خویش همچون گذشته از آن‌ها می‌خواهد که ظالم را بر سر جای خود بنشانند و داد مظلوم را بستانند.
 
"التوفیق من الله"  
 
شورای تبیین مواضع حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار