نماینده ولی فقیه در شیراز گفت: مذاکره در ژنو مذاکره و ارتباط با آمریکا نیست بلکه مذاکره برای دفاع از حقانیت ملت ایران در بحث هسته ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، آیت الله ایمانی نماینده با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری قبل از بر پایی مراسم 13 آبان تاکید کرد : رهبری در این سخنرانی مسیر را به مردم نشان دادند و در سخنانی قاطع فرمودند : آمریکا از دیر باز دشمن ملت ایران بوده و هست و مذاکره در ژنو مذاکره و ارتباط با آمریکا نیست بلکه مذاکره برای دفاع از حقانیت ملت ایران در بحث هسته ای است.

وی اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی بر ضرورت وحدت ملی و هوشیاری برای توطئه دشمنان تاکید و سیاست خارجه ما را در مذاکرات هسته ای تبیین کردند و مردم هم در 13 آبان نشان دادند همیشه در صحنه هستند.

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عزاداری در ماه محرم گفت: کسانی که عزادار واقعی امام حسین علیه السلام هستند باید در رفتار ، پوشش و نحوه عزاداری به گونه ای رفتار کنند که نشان دهنده غم و اندوه این مصیبت باشد .

خطیب جمعه شیراز افزود : امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و ما باید ادامه دهنده راه امام حسین باشیم و بر همه واجب است اگر منکری را دیدند تذکر دهند و به معروف هدایت کنند.

آیت الله ایمانی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از اهم واجبات است و تمام مردم جامعه باید تذکر لسانی را انجام دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند./س

برچسب ها: مذاکره ، ژنو ، ارتباط ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.