سردار سلامی:

سپاه نسخه‌ای جهادی از سرچشمه عاشوراست

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر پیوند این نهاد انقلابی با عاشورا و نهضت حسینی گفت: سپاه یک نسخه‌ جهادی از سر‌چشمه عاشوراست.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه اظهار داشت: عاشورای حسینی نمایانگر تمامی فضیلتها در کامل‌ترین شکل ممکن است.

سلامی با تاکید بر پیوند سپاه به عنوان نهادی انقلابی با عاشورا ونهضت حسینی اظهار داشت: سپاه یک نسخه جهادی از سرچشمه عاشورا است که با بهره‌گیری از این الگوی کامل توانسته انسان‌هایی مومن و ولایی را در عین جوانی وارد عرصه و میدان جهاد کند.

در مدت برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه پرویز فتاح مدیر عامل بنیاد تعاون، سردار قریشی معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار عبداللهی جانشین معاون بهداشت و درمان سپاه و حجج اسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و پیشوایی از اساتید اخلاق به سخنرانی و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات پرداختند.

با توجه به تقارن برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)سخنرانان و مدعوین در خصوص تاثیر فرهنگ عاشورا در نقش آفرینی و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار