زنجان/

فریضه امر به معروف و نهی از منکر رمز سلامتی جامعه

رمز سلامت و امنیت اجتماعی در سایه نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه‌خبرنگاران زنجان ،معاون اول قوه قضاییه‌در جمع عزاداران  دادگستری زنجان در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان گفت : ترویج و گسترش خوبی ها و پیشگیری از هر گونه آسیب و کج رفتارهای فکری و اخلاقی در جامعه از جمله اهداف اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

 حجت الاسلام رییسی افزود: تمامی آحاد مختلف مردم در تداوم سلامت و ایجاد امنیت اجتماعی مسوولیت دارند که تحقق آن نتایج سودمندی به دنبال دارد.

 وی ادامه داد : قضات دستگاه قضایی بیش از گذشته در اصلاح امور اجتماعی و حل و فصل مناقشه های بوجود آمده در این بخش نقش برجسته و پررنگ تری دارند.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: قضات باید نسبت به وظیفه محوله حساسیت ویژه ای داشته و در رفع کج رفتارهایی احتمالی و تامین سلامت جامعه نقش محوری و تاثیر گذاری خود را مستحکم تر کنند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا پیام های متعددی برای مخاطبان دارد  تصریح کرد :نهضت عاشورا عالی ترین جلوه های انسانی را در خود جای داده که بهره گیری از آن بسیار اثر گذار است.

وی خاطر نشان  کرد: عاشورا کلاس انسان سازی، معرفت و اخلاق را در خود جای داده و الگو قرار دادن این واقعه تحولی عظیم در انسان ایجاد می کند.  ش  ك

 

برچسب ها: رمز ، سلامت ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.