قم/ در آستانه نیم فصل دوم لیگ برتر؛

عنایتی در صبای قم ماندنی شد / استارت تمرینات صبا از جمعه در کیش

صدرنشین گلزنان فصل جاری لیگ برتر فوتسال و بهترین گلزن صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برای بازی‌های دور برگشت در این تیم ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، غلامرضا عنایتی در بازی‌های سپری شده صبای قم در نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با هفت گل بهترین گلزن این تیم و یکی از صدرنشینان جدول گلزنان لیگ برتر به شمار می‌رود.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های ابومسلم مشهد، استقلال تهران و مس کرمان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و حضور در لیگ امارات در خارج از کشور را دارد در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ سیزدهم با پیشنهادهایی از دیگر تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است.

نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شنبه هجدهم آبان‌ماه آغاز شده است و تا روز چهاردهم آذرماه در حالی ادامه می‌یابد که صبای قم نیز همانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود است اما صبایی‌ها در این جابه‌جایی‌ها قصد ندارند بهترین بازیکن خود را با وجود پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از سوی دیگر رقبا از دست بدهند.

عنایتی که در نیم فصل نخست لیگ برتر هفت گل برای صبای قم به ثمر رسانده است در حال حاضر پنج پیشنهاد از دیگر رقبای لیگ برتری دارد اما در پاسخ به این پیشنهادها رسماً اعلام کرد که قصد جدایی از صبای قم را ندارد و در این تیم خواهد ماند.

این در حالی است که عنایتی تا پایان فصل با صبای قم قرارداد دارد و با توجه به علاقه‌مندی که این بازیکن نزد تماشاگران قمی و هواداران صبا از آن برخوردار است از صبا جدا نشده و در دور برگشت لیگ سیزدهم نیز با پیراهن شماره 10 صبای قم به میدان خواهد رفت.

آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری در حالی در صبای قم ماندنی شد که صبا برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست لیگ برتر علاوه بر تجربه گرانبهای این بازیکن به چند مهره با تجربه دیگر نیز نیازمند است و به همین خاطر در بازار نقل و انتقالات برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نیاز خود تلاش می‌کند.

صبای قم در حالی که محمد مایلی‌کهن را از راس کادر فنی خود برکنار کرده و عبدالصمد مرفاوی را به عنوان سرمربی جدید به خدمت گرفته است از روز جمعه هفته جاری یعنی بیست و چهارم آبان‌ماه در اردوی آماده‌سازی جزیره کیش دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کند./س

برچسب ها: قم ، عنایتی ، صبا ، ماند ، استارت ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.