نمایش تئاترهای بازیافت در مدارس تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از نمایش تئاترهای بازیافت در این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش تئاترهای بازیافت ویژه دانش آموزان محلات 13 گانه منطقه 12 در مدارس محدوده این منطقه در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و پسماندهای خشک از تر در دست  اجرا است.
 
محمدی نژاد با اشاره به نحوه اجرایی این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان تحت نظارت کارشناسی مجرب اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 با چگونگی نحوه تفکیک زباله از مبدا و پسماندهای خشک از تر آشنا می شوند.
 
وی ادامه داد: این طرح از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز و تا پایان سال جاری به صورت مستمر در مدارس منطقه 12 اجرای خواهد شد.
 
محمدنژاد با اشاره  به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نمایش تئاتر بازیافت با حضور کارشناسان مجرب اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در مدرسه امام سجاد (ع) از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12  افزود: برپایی نمایشگاهی دست سازه هایی از مواد دور ریختنی، بهترین ها از دور ریختنی ها، نمایش تئاترهای عروسکی در مدارس ابتدایی و برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با نحوه تفکیک زباله از مبدا و پسماندهای  خشک از تر از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 است.
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، بازیافت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار