اعضاء گروه راديوتراپي و انکولوژي و مرکز تحقيقات درمان سرطانهاي توپر دانشگاه علوم پزشکي مشهد با جديدترين روشهاي درمان سرطان آشنا شدند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اعضاء گروه و مرکز در قالب برگزاري کارگاههاي فوق تخصصي که با حضور دکتر فريبا اسراري متخصص راديوتراپي انکولوژي از دانشگاه جان هاپکينز با جديدترين روشهاي درمان سه بعدي سرطان آشنا شدند .

‌طراحي درمان سه بعدي در راديوتراپي سرطان پانکراس ، طراحي درمان سه بعدي در راديوتراپي سرطان پروستات و سرطان پستان از جمله کارگاههايي بود که به مدت چهار روز با حضور متخصصين ، دستيارات تخصصي راديوتراپي انکولوژي ، کارشناسان واجد فيزيک ، اعضاء مرکز تحقيقات سرطان های توپر و گروه رادیوتراپی انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار و حاضرين به بحث و تبادل نظر در خصوص روشهاي جديد درمان سرطان پرداختند.

مدیر گروه رادیو تراژی و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت:‌در حال حاضر با مجهز شدن اين مرکز به سیستم های درمان سه بعدی امکان درمان بیماران سرطانی به روش نوین و با کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی فراهم شده است .

دکتر سید امیر ال داوود با اشاره به اینکه این روش درمانی در حال حاضر در کشورهای پیشرفته جهان استفاده می شود خاطر نشان کرد :‌ با استفاده از اين سیستم درمانی امکان شناسایی موقعیت ضایعه بدخیم در هر بخشی از بدن و تنظیم پرتو درمانی بر روی تومور با ایجاد کمترین آسیب به بافتهای مجاور امکان پذير است/س .

 

برچسب ها: روش ، درمان ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.