دانشگاه آزاد صدرنشین هفته دوم سوپرلیگ؛

دومین اصفهانی هم در تهران برنده شد/ 2 بار توقف بازی در قزوین

تیم فولاد ماهان که روز گذشته مجوز حضور در لیگ را گرفت موفق به شکست افرا در تهران شد و به جز استقلال قشم تمام میزبانان هفته بازیهای خود را واگذار کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ماهان بالاخره بعد از مشکلات بسیار وارد لیگ شد و در اولین دیدار خود نیز نیروی زمینی تهران را شکست داد. علاوه بر دو تیم تهرانی که میزبان بازیها بودند سایر تیمهای شهرستانی نیز بازی را به تیمهای میهمان واگذار کردند و تنها استقلال قشم در خانه موفق به شکست گرگان شد.

برد دومین اصفهانی در تهران

بعد از برد ذوب آهن مقابل افرا، تیم فولاد ماهان هم دومین تیم تهرانی را در خانه شکست داد. اصفهانی ها که بعد از یک سال بار دیگر رقیب هم شده اند در هفته اول به خاطر مشکلات ورودی اجازه بازی پیدا نکرده و در هفته دوم کار خود را از سالن آزادی شروع کردند.
 
سلمانی، داوری، امجد، اکبری و روزبهانی در ترکیب اولیه ماهان به میدان رفتند. فرامرزی، شهریان، دری، صحرائیان و هنردوست نیز در ترکیب ابتدایی نیروی زمینی قرار داشتند.
 
تیم ماهان که تا پایان کوراتر اول نتیجه را در دست داشت در دقیقه پایانی با دو پرتاب سه امتیازی موفق از حریف غافلگیر شددر حالی که بازی با نتیجه 17 بر 12 به نفع ماهان بود دو پرتاب سه امتیازی از محسن محمدی بازیکن نیروی زمینی، نتیجه را 18 بر 17 به نفع نیروی زمینی تمام کرد. این بازیکن از 14 پرتاب سه امتیازی خود، 6 پرتاب را گل کرد و با 22 امتیاز بهترین امتیازآور تیمش در پایان بازی بود. 

فرصت خوب روزبهانی برای بازی

جابر روزبهانی که معمولا با جذب بازیکنان خارجی فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی کند با شرایط امسال ماهان و نبود یار خارجی بیش از 31 دقیقه در بازی حضور داشت و با 9 امتیاز، 9 ریباند و 6 بلاک شات سومین بازیکن تاثیرگذار تیمش بود. 

ماهانی ها که کوارتر اول بازی را واگذار کرده بودند در کوارترهای بعدی با نتایج 13 بر 6، 17 بر 11 و 22 بر 21 برنده شده و بازی را با نتیجه 69 بر 56 تمام کردند.

صلوات برای سوت داور!

اعضای تیم نیروی زمینی با وجود اینکه اعتراض شدیدی به داوری نشان نمی دادند اما از سوتهای داوران به شدت شاکی بودند تا جایی که در اواخر بازی وقتی در زیر سبد ماهان یک خطا به نفع نیروی زمینی گرفته شد چند بازیکن در انتهای نیمکت این تیم با صدای بلند صلوات فرستادند!
 
در پایان این دیدار جواد داوری با 24 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن زمین بود. عماد سلمانی 10 امتیاز، 11 ریباند و 5 توپربایی و محمدرضا اکبری 13 امتیاز و 10 ریباند داشتند.

علیرضا هنردوست کاپیتان نیروی زمینی نیز با 4 امتیاز، 11 ریباند و 3 پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود. 

دانشگاه آزاد در صدر جدول

تیم دانشگاه آزاد طبق جدول رده بندی فدراسیون در پایان هفته دوم با شرایطی مساوی با مهرام و با توجه به تفاضل امتیازی بهتر در صدر جدول رده بندی لیگ قرار گرفت. دانشگاه آزاد در ماهشهر موفق به پیروزی 67 بر 53 مقابل صنایع ماهشهر شد. ابراهیم توماس در این دیدار برای دانشگاه آزاد بازی کرد و محمد جمشیدی نیز بهترین بازیکن تیمش بود.

2 بار توقف بازی در قزوین

تیم مهرام در اولین دیدار خارج از خانه به قزوین سفر کرده و موفق به پیروزی 71 بر 58 مقابل هفت الماس قزوین شد. فرید اصلانی بعد از حل مشکل سربازی در این دیدار برای مهرام بازی کرد و موسی نبی پور که خبر مصدومیت وی در روزهای قبل بازی مطرح شد نیز در این دیدار حضور داشت.

گویا در جریان بازی هم ناظر مسابقه دو بار به دلیل فحاشی تماشاگران به بازیکنان و داوران، بازی را متوقف کرد که بار اول تنها با یک تذکر بازی از سر گرفته شد اما بار دوم بازی برای چند دقیقه متوقف شد.

همچنین شنیده می شود تیم هفت الماس یک انرژی درمانگر هم برای این فصل استخدام کرده که بر روی بازیکنان تیم کار می کند.

بازی پتروشیمی بدون دریک اسپنسر

تیم پتروشیمی بندرامام که از نظر مهره ها قویترین ترکیب لیگ را در اختیار داشته و سال قبل نیز به قهرمانی لیگ رسیده بود با اولین حضور بازیکنانی مثل مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی به مصاف زنجان رفت اما دریک اسپنسر یار خارجی تیم در این دیدار وارد زمین نشد.

در تیم زنجان نیز سامان ویسی با توجه به مشکل رضایتنامه از سوی ماهان امکان بازی پیدا نکرد.
پتروشیمی در پایان نیمه اول با نتیجه 30 بر 28 برنده شد و بازی را با نتیجه 77 بر 54 خاتمه داد.

دومین باخت شهرداری گرگان


تیم شهرداری گرگان نیز همانند نیروی زمینی و همیاری زنجان در دومین دیدار ابتدایی فصل خود بازنده شد. گرگانی ها که بازی خانگی مقابل هفت الماس را واگذار کرده بودند در مقابل استقلال قشم نیز با نتیجه 70 بر 54 بازنده شدند.

گفتنی است هیچ کدام از بازنده های این هفته به 60 امتیاز نرسیده و تیم پتروشیمی با 77 امتیاز، بالاترین امتیاز هفته را ثبت کرد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ماهان ، پترو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار