مشهد/

هیچ‌گاه به خواسته‌های غیرقانونی غرب تن نمی‌دهیم

عبور از خط قرمزهای هسته‌ای ایران خواسته‌ای غیرقانونی و نامشروع از طرف غرب است که هیچ‌گاه به آن تن نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،امام جمعه شهر عشقآباد بخش میان جلگه نیشابور گفت: زیادهخواهی غرب موجب شکست مذاکرات ژنو شد.

حجتالاسلام محمدحسین ایروانی افزود: جنگ نظامی بنیامیه علیه امام حسین(ع) اگر در روز عاشورا و فقط در یک روز بود؛ جنگ فرهنگی آنها در طول تاریخ بوده و هست.

وی اضافه کرد: جنگ با شخصیت و هدف امام حسین(ع) تمام نشده است؛ از یک طرف حسین(ع) را خارج از دین خواندند و از طرف دیگر با جعل حدیث برای بنیامیه فضیلتسازی و فضائل اهلبیت(ع) را انکار کردند.

ایروانی خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی سودی نبرده و به تهاجم فرهنگی امید بسته و بیشترین سرمایهگذاری را در این عرصه انجام داده است.

وی تصریح کرد: در مقابله دو تهاجم بنی امیه، امام حسین(ع) و شهدای کربلا با جان خود دفاع کردند و امام سجاد(ع)و زینب کبری(س) با شمشیر بیان، دشمن را رسوا ساختند.

ایروانی مردم را به مطالعه کتاب توصیه کرد و با توجه به آغاز هفته بسیج، عنوان کرد: بسیجی با شناخت درست شرایط به موقع به تکلیف خود عمل میکند، همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند تنهابا پشتوانه بسیج میتوان ثابت کرد که بدون آمریکا میشود به زندگی توأم با صلح و آزادی رسید.

برچسب ها: رعایت ، قوانین ، هسته ، ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.