میثم ابراهیمی:

فقط به فکر شناخته شدن هستند/ مسئولان شدت ممیزی را بیشتر کنند

متاسفانه برخی خوانندگان به عنوان سفارش دهنده‌ی شعر فقط در فکر شناخته شدن و دانلود بیشتر آهنگشان هستند.

میثم ابراهیمی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: موسیقی نوعی خوراک فرهنگی است که هدف اصلی آن کار فرهنگی و آرامش‌بخشی به مخاطبان است.
 
وی بیان کرد: آثار موسیقیایی می‌تواند تأثیرات زیادی از مثبت تا منفی بر روی مخاطب گذاشته و گاهی مخاطبان با موسیقی همذات پنداری می‌کنند و زمانی دیگر اثر مخربی بر آنها می‌گذارد.
 
وی افزود: موسیقی می‌‌تواند اثر درمانی نیز داشته و با عنوان موسیقی درمانی استفاده شود ولی متاسفانه امروزه در جامعه موسیقی با این کارایی وجود ندارد.
 
وی همچنین گفت: امروزه اغلب مضامین عاشقانه آثار موسیقی در رابطه با جدایی بوده و در نهایت مخاطب با شنیدن برخی از آثار موسیقی از هدف اصلی موسیقی که آرامش بخشی است، دور شده و بر وی اثر سوء می‌گذارد.
 
ابراهیمی گفت: متاسفانه برخی خوانندگان به عنوان سفارش دهنده، صرفا در فکر شناخته شدن و دانلود بیشتر آهنگشان بوده و این امر باعث شده سلیقه مردم به شنیدن این گونه آثار عادت کند و در برخی مواقع انتخاب مردم موجب رواج آثاری با این مضامین می‌شود.
 
وی در پایان گفت: اگر مسئولان ممیزی‌ها را بیشتر کرده و به آثاری با درون مایه‌ی ناامیدی مجوز ندهند در نتیجه خواننده اشعاری را که در آن‌ها امید و زندگی وجود دارد، انتخاب می‌کند و این اتفاق باعث شده سریع‌تر به هدف اصلی موسیقی یعنی آرامش بخشی به مخاطب برسیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار