قم/ استاندار قم:

هيئات مذهبي مراقب نفوذ خرافات به عزاداری ها باشند

استاندار قم در ديدار مسؤولان و اعضاي هيات خادم الرضا(ع) گفت: مسئولان هيئات مذهبي بايد مراقب نفوذ آسيب ها، خرافات و بدعت‌ها به فضاي معنوي هيئات باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي با بيان اينكه هر فرد دلسوز و معتقد بايد به دنبال استمرار توفيقات تشكل هاي ديني باشد، بر لزوم مديريت فرهنگي مجموعه و سياست گذاري و نيز مهندسي فعاليت هاي بزرگ فرهنگي در هيات هاي مذهبي تاكيد كرد.


وی افزود: هدف گذاري و تعيين راهبردهاي مشخص براي آينده در تشكل هاي ديني، اولويت مهمي است كه بايد برنامه ريزي لازم براي رسيدن به اين اهداف و راهبردها انجام گيرد.

استاندار قم فضاي معنوي قم و حمايت ها و نگاه ويژه مجموعه بزرگان و مراجع عظام تقليد نسبت به فعاليت هيئات مذهبي قم را يك فرصت ارزنده براي اين هيئت ها عنوان و خاطرنشان كرد: مسوؤلان هيئات بايد به خوبي از اين فرصت در جهت ارتقاي كمي و كيفي اقدامات و برنامه هاي خود بهره ببرند.

پیریایی همچنين با اشاره به توانمندي ها و ويژگي هاي منحصربفرد هيئات مذهبي قم، بر لزوم ورود جدي اين مجموعه ها به مسائل بزرگ فرهنگي و مذهبي تاكيد كرد و گفت: آسيب شناسي هيات هاي مذهبي و مجالس عزاداري و ديگر مسائل و نيازهاي اصلي جوانان از جمله زمينه هايي هستند كه هيات هاي استان مي توانند به عنوان يك كانون تاثيرگذار و با قوت ورود داشته باشند.

وی با اشاره به اينكه همه هيات هاي مذهبي با شور و اخلاص در مسير ترويج فرهنگ عاشورا و معرفت و عشق به اهل بيت(ع) گام بر مي دارند گفت:مسئولان هيئات مذهبي بايد مراقب نفوذ آسيب ها، خرافات و بدعت‌ها به فضاي معنوي هيئات باشند./س

برچسب ها: قم ، استاندار ، هیئات ، مذهبی ، خرافات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.