عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در نطق میان‌دستور خود گفت: ایران به هیچ عنوان از حقوق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و اورانیوم‌های غنی‌سازی شده جمهوری اسلامی ایران تماما در ایران باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت و جمعی از شهروندان لبنانی در حادثه‌ای که تکفیری‌ها رقم زدند گفت: یاری‌رسانان به جریان تکفیری بدانند که تکفیری‌ها دیر یا زود گریبان آن‌ها را نیز خواهند گرفت. 

وی در ادامه به بحث مذاکرات اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص مذاکرات هسته‌ای براین باوریم که مذاکره تنها راه حل هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است و مجلس شورای اسلامی ضمن اعتماد کامل به مذاکره کنندگان به خصوص به جناب آقای ظریف وزیر امورخارجه کشورمان، روند مذاکرات را رصد کرده و برایستادگی قدرتمندانه بر حقوق کامل هسته‌ای ملت ایران تأکید دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: دنیا بداند که ملت ایران از وقت‌کشی و فرسایشی‌شدن روند مذاکرات نگران است و از حقوق هسته‌ای خود به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهد کرد و قطعا با ادامه روند غنی‌سازی بنا نداریم که کاهشی در سطح امکانات خود داشته باشیم و اورانیوم‌های غنی سازی شده تماما در خاک ایران باقی می‌ماند.
 
وی در ادامه تأکید کرد: دنیا باید این مطلب را بداند که ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست. 

نماینده مردم شهرضا در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: از آقای چیت‌چیان وزیر نیرو خواهش داریم که به تعهدات وزارت نیرو در دوره گذشته عمل کرده و با درنظر گرفتن مطالبات مردم در صدد رفع کاستی‌ها برآید. 

وی ادامه داد: همچنین استان اصفهان از مسئله آب رنج می‌برد که انتظار این است مسئله کمبود آب در کل کشور و استان اصفهان پیگیری کامل و دقیق شود. 

حیدرپور با بیان اینکه خوشبختانه یا بدبختانه شهرستان‌های ما در مسیر شمال به جنوب کشور قرار دارد گفت: عمده ترددهای شمال به جنوب کشور از شهرستان‌های استان اصفهان می‌گذرد، چندسالی است اعتبارات نگهداری جاده‌ها کم شده خصوصا امسال هم عملیات روکش جاده‌ها انجام نشده که هیچ، نگهداری‌ها به صفر رسیده، ادارات راه و شهرسازی در استان هرکدام ۴۰ یا ۵۰ میلیون تومان برای حفظ و نگهداری وضع موجود جاده‌ها در آغاز فصل سرما نیازمندند که امیدواریم معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راه و شهرسازی با هماهنگی دقیق مشکلات راه‌های سطح کشور و خصوصا شهرستان ما را حل کند. 

این نماینده در پایان به مشکل مسکن مهر استان پرداخت و گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح در سال گذشته سقف تعهدات ۲۵ میلیون تومانی جوابگو نیست و انتظار از صاحبان مسکن مهر این است که ۵ میلیون تومان دیگر به سقف وامشان اضافه شود تا بتوانند مسکن مهر را زود‌تر در اختیارگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نطق ، میاندستور ، حیدرپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار