قم/ آیت‌الله العظمی سیستانی:

وضعیت ایران در مذاکرات هسته‌ای مناسب است/ مردم با حمایت همیشگی از مقام معظم رهبری آینده بهتری خواهند داشت

مرجع تقلید جهان تشیع با بیان اینکه وضعیت ایران در مذاکرات هسته‌ای مناسب است، گفت: ما از اوضاع نقاط مختلف آگاهی داریم، لذا وضعیت ایران خوب است و مردم با حمایت همیشگی از مقام معظم رهبری آینده بهتری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ آیت‌‌الله العظمی سید علی سیستانی در دیدار محمد دلبری شهردار کلانشهر قم اظهار داشت: از وضعیت قم با‌خبرم و می‌دانم چه تلاش‌هایی در این مدت صورت گرفته است که دعا می‌کنم تحت توجه خداوند متعال موفق‌تر باشید.


وی تصریح کرد: شما در شهری کار می‌کنید که علما در این شهر حضور دارند و بنابراین خدمت در این شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت ایران در مذاکرات 1+5، ضمن مطلوب خواندن وضعیت ایران و تلاش کشورهای غربی برای شکست مذاکرات اظهار داشت: آلمان‌ها که یک کشور نازی هستند خود دارای چند بخش هستند که هر کدام در سلطه یک کشور بوده و این نشان از اختلاف بین اعضای این گروه است.

وی افزود: ما از اوضاع نقاط مختلف آگاهی داریم لذا وضعیت ایران خوب است و مردم با حمایت همیشگی از مقام معظم رهبری آینده بهتری خواهند داشت.

آیت‌الله سیستانی با بیان اینکه ایشان هر روز بعد از نماز صبح برای همه مسلمانان دعا می‌کند، خاطرنشان کرد: درباره این وقایع مطالعه کرده‌ام و و اگر کسی مقداری شم سیاسی داشته باشد متوجه اختلاف و مشکلات بین غربی‌ها می‌شود و این به نفع ایران است و دخالت‌های آنان کاری از پیش نمی‌برد.

محمد دلبری شهردار کلانشهر قم نیز در این دیدار سلام مردم قم را به ایشان ابلاغ کرد.

شهردار قم در این دیدار گزارشی از روند برنامه‌های مدیریت شهری در قم ارائه کرد و گفت: با حمایت علما و پشتیبانی مردم و تلاش مدیران روند روبه‌رشد در عمران و آبادانی شهر قم مشهود است./س
برچسب ها: قم ، وضعیت ، ایران ، مذاکرات ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.