رودهن/

زیرساخت های گردشگری درشهرستان پردیس فراهم نیست

رئیس شورای بخش بومهن گفت :هنوز زیرساخت های گردشگری در شهرستان پردیس فراهم نیست و مناطق گردشگری در بخش بومهن شهرستان پردیس هنوز به خاطر ضعف ها و کمبود های موجود در حوزه زیرساخت ها به صورت استاندارد تعریف نشده است.

خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ضعف های موجود در ساختارگردشگری بخش بومهن شهرستان پردیس گفت:متاسفانه در شهرستان پردیس با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه و مهاجر پذیری وبهرمندی از ساختار گردشگری هنوز زیرساخت ها در این حوزه فراهم نیست .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مناطق گردشگری در بخش بومهن شهرستان پردیس هنوز به خاطر ضعف ها و کمبود های موجود در حوزه زیرساخت ها به صورت استاندارد تعریف نشده است تا مردم و حتی ساکنین این مناطق بتوانند اوغات فراغت خود را در این شهرستان به خصوص در بومهن سپری کنند.

رئیس شورای بخش بومهن با اشاره به لزوم فرهنگسازی در قدم نخست رفع کمبود های زیرساخت های گردشگری اضافه کرد :ابتدا باید در جریان رفع مشکلات زیرساخت گردشگری شهرستان به ویژه بخش بومهن نخست در مسیر فرهنگسازی مکانهای تفریحی و باستانی و گردشگری در این منطقه شناسایی و مسیر های منتهی به این مکانها در شهرستان برای هدایت مردم و گردشگران به درستی علامت گذاری شود .

خرمایی در خاتمه اظهارداشت :در گذشته رودخانه بومهن محلی مناسب برای مردم به منظور سپری کردن اوغات فراقت آنها بود ولی هم اکنون این رودخانه محل تخلیه نخاله و زباله و فاضلاب است ./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.