اراک/آیت الله دری:

کشورهای5+1باید با به رسمیت شناختن حقوق هسته ای اعتماد ملت ایران را جلب كنند

کشورهای 5+1 باید با به رسمیت شناختن حقوق هسته ای اعتماد ملت ایران را جلب کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 را یادآور شد و گفت: کشورهای 5+1 باید با به رسمیت شناختن حقوق هسته ای اعتماد ملت ایران را جلب کنند و ملت ایران با اتکاء به دانش بومی و تخصصی تکنولوژی انرژی صلح آمیز هسته ای را بدست آورده و هیچ گاه از این دست آورد ارزشمند خود کوتاه نخواهد آمد.
آیت الله دری افزود :  ایران بارها حسن نیت خود در مذاکرات را اثبات کرده و به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران که خطوط قرمز ملت بزرگ ایران است را راهکار مناسبی برای اعتماد سازی می داند.
خطیب نماز جمعه اراک همچنين با گرامیداشت هفته بسیج ،بسیج را برگرفته از مردم و درخدمت مردم دانست و گفت : بسیج در کنار فعالیت های نظامی امروز دست آوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف سازندگی، اجتماعی ، علمی و فرهنگی داشته و این ظرفیت فراوان، بسیج ایران اسلامی را به کشوری قدرتمند و تاثیر گذار تبدیل کرده است.
آیت الله دری در بخش دیگری از خطبه ها حادثه تروریستی انفجار مقابل سفارت ایران در لبنان را توطئه شوم استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی دانست که با حمایت آشکار از گروه های تروریستی در لبنان ،سوریه و عراق قصد در ناامنی منطقه دارند./ب


برچسب ها: حقوق ، هسته ای ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.