منصوری‌آرانی در نطق میان‌دستور؛

مجلس و مردم به تیم مذاکره کننده هسته‌ای آفرین می‌گویند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیروزی تیم مذاکره کننده بلاشک پیروزی بزرگی است و همه باید از آن‌ها حمایت کنیم چارچوب‌هایی از قبل برای تیم مذاکره کننده روشن بود و فرزندان انقلاب آنچنان مذاکره کردند که در نهایت موفقیت بزرگی را برای کشورمان کسب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عباسعلی منصوری‌آرانی نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان‌دستور خود با اشاره به پیروزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ژنو اظهار داشت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای حاصل مقاومت بی‌بدیل ملت ایران و هدایت‌های رهبری و تیزهوشی تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود مراقب باشیم که دیگر بازیچه تبلیغات صهیونیست‌ها نباشیم که از امروز صبح شروع کردند و تبلیغ می‌کنند که حق غنی سازی به ایران داده نشده است.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: پیروزی تیم مذاکره کننده بلاشک پیروزی بزرگی است و همه باید از آن‌ها حمایت کنیم، چارچوب‌هایی از قبل برای تیم مذاکره کننده روشن بود و فرزندان انقلاب آنچنان مذاکره کردند که در نهایت موفقیت بزرگی را برای کشورمان کسب کردند.  
 
نماینده مردم کاشان اظهار داشت: 1+5 راهی جز مذاکره نداشت و جز امضا راه دومی نیز نداشت، تیم مذاکره کننده هسته‌ای قطعا به مجلس خواهند آمد و مجلس مردم نیز به آن‌ها آفرین خواهند گفت.
 
این نماینده مردم کاشان در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از مسئولین خواهان رسیدگی به مشکلات شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار