قم/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

عامل اصلی بازدارندگی نظام اقتدار است نه سلاح هسته‌ای

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ویژگی مهم بسیج که ریشه در اخلاص دارد را اقتدار بسیج عنوان کرد و افزود: عامل اصلی بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی سلاح هسته‌ای نیست بلکه اقتدار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد کریمی‌قدوسی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) بسیج را شجره طیبه و درختی تناور و پرثمر دانستند.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیج در طول دوران تشکیل خود همواره با صداقت و اخلاص عمل کرده و رمز موفقیتش نیز همین موضوع بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه بسیج همه وجودش را برای رضای خدا و اهداف اسلام خلاصه کرده است برگرفته از ویژگی اخلاص و صداقت بسیج است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که بسیجی یعنی علی(ع) که همه وجودش را وقف اسلام کرد، اظهار داشت: امروز افتخار بسیجیان این است که همه وجودشان را وقف اسلام کنند، اسلامی که رهبر و مشی و مسیر دارد.

کریمی‌قدوسی ویژگی دیگر بسیج که ریشه در اخلاص دارد را اقتدار بسیج عنوان کرد و افزود: عامل اصلی بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی اقتدار است.

وی ادامه داد: بسیج، لشکر مخلص خداست و متشکل از مردمان باایمانی است که در صحنه‌هایی چون دفاع مقدس و مقابله با فتنه 88 مقتدرانه پای کار می‌آیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی ویژگی دیگر بسیج را همه فن حریف بودن آن در همه عرصه‌ها دانست و گفت: در این لشکر مخلص خدا از همه اقشار و حرفه‌های گوناگون حضور دارند و در هر عرصه‌ای که بسیج را به میدان بطلبند از جهاد علمی، خلق حماسه اقتصادی و بسیج سازندگی تا دفاع مقدس و مبارزه با فتنه که از همه سخت‌تر است، وارد میدان می‌شوند.

وی ولایت‌پذیری بسیج را دیگر ویژگی این تفکر نامید و اظهار داشت: بسیجیان هیچگاه امام (ره) و رهبر خویش را تنها نگذاشته و همواره مطیع امر ولی فقیه بوده‌اند.

کریمی‌قدوسی جهانی بودن را خصوصیت مهم دیگر بسیج دانست و گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که مسئولان باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت (عج) است.

وی افزود: حضرت امام (ره) این بشارت را درباره ماهیت انقلاب اسلامی دادند، پرچم، در دست او و رهبر فرزانه انقلاب است و بسیج هم لشکر مخلص این حرکت جهانی است./

برچسب ها: قم ، عامل ، اصلی ، نظام ، اقتدار ، سلاح ، هسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.