سردار کاظمینی در اجلاس جهادگران بسیجی:

دنیا ادامه روند هسته‌ای و غنی‌سازی ایران را قبول کرد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اینکه آنچه در ژنو گذشت به نفع ملت ایران تمام شد، گفت: امیدواریم همانطور که رهبر معظم انقلاب پیام دادند دولت‌مردان ما با روحیه ضداستکباری در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و حاصل آن سربلندی و پیروزی برای ملت ماست.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محسن کاظمینی" در اجلاس جهادگران بسیجی که از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزشی و توافقنامه ژنو اظهار داشت:‌ اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و همه دنیا حق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند و از اینکه ما توانستیم به حق خود برسیم جای تبریک و خوشحالی دارد.  
 
وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پیامی به ملت و دولت دادند امیدواریم دولت‌مردان با روحیه ضداسکتباری در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و حاصل آن سربلندی و پیروزی برای ملت ما است.  
 
سردار کاظمینی تصریح کرد: آنچه که در ژنو گذشت به نفع ملت ما شد و ما در شرایطی هستیم که دنیا قبول کرد باید حق ادامه استفاده از انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی را داشته باشیم.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه در توافقات خطوط قرمز رعایت شده است گفت: ما می‌توانیم بگوییم این مذاکرات باعث خواهد شد، تحریم‌ها کمتر شود و به صفر برسد و توسعه اقتصادی و زیرساخت‌ها نسبت به گذشته به پیش برود.  
 
وی اظهار داشت: امیدواریم این فرصت راستی‌آزمایی که به دشمنان دادیم موثر واقع شود و همه دنیا باید بدانند ملت ایران، ملتی هوشمند، دانا و آگاه است که برای سربلندی خود زیر بار هیچ زوری نمی‌رود.  
 
سردار کاظمینی افزود: ملت ایران انقلاب کرده که استقلال همه‌جانبه داشته باشد و تابع هیچ کشوری نیست و نمی‌گذارد استکبار به او زور بگوید.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: این موفقیت حاصل کار جهادی بود که دانشمندان ما در این چند سال با تلاش‌های خود به پیروزی رساندند.  
 
وی با تبریک به خانواده‌های شهدای هسته‌ای گفت: امیدواریم خداوند متعال به خون شهدای ما که عزت برای کشورمان به ارمغان آوردند آنها را با شهدای کربلا محشور گرداند. 


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به جملات امام و رهبری درباره بسیج  اظهار داشت:‌ ما برای هیچ قشر و مجموعه‌ای تا به حال این تعاریف را از امام و رهبری نداریم و این تعاریف بی‌نظیر است.  
 
وی افزود: شجره طیبه‌ای که امام (ره)‌ ایجاد کردند و لشکر مخلص خدا دانستند حقیقتا در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشت و وارد شد،‌ سربلندی، اقتدار، صلابت و پایداری به همراه داشت.  
 
سردار کاظمینی تصریح کرد: در این فرهنگ ناب بسیج که فرهنگ ناب اسلام و عاشورایی است همه‌چیز وجود دارد.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نشان داده شد و بسیجی‌ها از همه چیز خود گذشتند تا اسلام بماند.  
 
وی گفت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان با همان اخلاص و پاکی حضور به هم رساندند و جهاد واقعی با نفس خود و جهاد عملی در صحنه مبارزه داشته و فرهنگ عاشورایی اسلام ناب را به صورت بی‌نظیری به صحنه ‌آوردند.  
 
سردار کاظمینی اظهار داشت: هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد قدر و منزلت بسیج بیشتر برای مردم ما مشخص می‌شود لذا ما هفته بسیج را گرامی می‌داریم زیرا این خدمات و فرهنگ ناب برای نظام جمهوری اسلامی گره‌گشا است.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) افزود: ما با این فرهنگ می‌توانیم در عرصه مبارزه با تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.  
 
وی بیان داشت: تهدیدات دشمن از ابتدا تاکنون، تهدیدات سنگینی بوده که هر کدام از آنها می‌توانست هر کشوری را فلج کند و تغییر نظام و حاکمیت آن کشور را رقم بزند لذا ایستادگی ملت ایران در مقابل همه این تهدیدات به خاطر فرهنگ بسیج و حضور خود بسیجیان بوده است.  
 
سردار کاظمینی با اشاره به ایجاد بسیج سازندگی با تغییر و تحول در وزارت جهاد سازندگی گفت: معنای این کار این بود که آنگونه جهادی که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به وجود آمد می‌تواند همچنان کارگشا باشد و در عرصه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی یک اقدام موثر در سطح کشور انجام دهد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: انتظار این است که فرمان مقام معظم رهبری درباره تشکیل بسیج سازندگی روز به روز گسترش یابد و در عرصه‌های مختلف موثر باشد.
 
وی افزود: از آنجا که مقام معظم رهبری در چند سال گذشته به خاطر مشکلات اقتصادی، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند لذا با جهاد گروه‌های جهادی می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
 
سردار کاظمینی تصریح کرد: ما هنوز نتوانستیم یک برنامه قابل توجه در صحنه کشور ایجاد کنیم که چگونه گروه‌های جهادی مخلص که در امر محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی موثر بودند را به طور گسترده گسترش دهیم لذا امیدواریم این کار صورت گیرد و ما شاهد این توسعه باشیم.
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اینکه وجود تنها 108 گروه جهادی در تهران بزرگ نشانه فاصله زیاد تا هدف است،‌ گفت: البته تلاش‌های بسیج سازندگی را نباید نادیده گرفت اما باید به جایی برسیم که به تعداد 2500 پایگاه بسیج محلات گروه جهادی فعال داشته باشیم.  
 
وی ادامه داد: به سردار نقدی گفته‌ام که با توجه به کار گروه‌های جهادی تهران اگر 10 تا 30 برابر اعتبار کنونی نیز باشد باز هم جای کار دارد تا در اقتصاد مقاومتی موثر باشد.  
 
سردار کاظمینی با اشاره به اهمیت توجه به اخلاق و تعالیم ناب اسلامی در برنامه گروه‌های جهادی گفت: نباید در نقطه فعلی بمانیم و باید تلاش بسیاری کنیم تا این فرزندان ما در عرصه عقیدتی و دینی بدرخشند و به عنوان مدیران آینده نیز تاثیرگذاری داشته باشند.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) افزود: یعنی این افراد علاوه بر محرومیت‌زدایی، برای مدیریت کلان کشور نیز ساخته شوند و به عنوان مدیران کارآمد پیش‌‌رو و تحول‌گرا در این زمینه قرار بگیرند لذا 80 درصد هدف این است که فعالیت‌های جهادی و بصیرتی آنان در آینده موثر باشد.

وی اظهار داشت: هزینه‌های یک گروه جهادی از نگاه دولت‌مردان و نگاه ما متفاوت است زیرا شاید نگاه آنها به گروه جهادی مانند پیمانکاران باشد در حالی که پیمانکاران با آن اعتبار هرگز نمی‌توانند کار مخلصانه‌ این بچه‌ها که با حمایت اهالی محل صورت می‌گیرد را انجام دهند.  
 
سردار کاظمینی ادامه داد: برخی استانداران در وزارت کشور می‌گفتند که گروه‌های جهادی خیلی برای ما بهره‌وری ندارند و من گفتم که اصلا این طور نیست. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: موضوع دوم کیفیت کار بسیج سازندگی است و اعتقادم بر این است که نگاه ما نسبت به کیفیت یک اقدام، کمتر از بسیاری از پیمانکارها در نقاط مختلف نیست و حتی بهتر و با دقت بیشتر انجام می‌شود لذا همه اینها باید ثبت و از آن دفاع شود.  
 
وی گفت: اگر به این نکات توجه داشته باشیم رشد و توسعه بسیج سازندگی تاثیر بزرگی در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.  
 
سردار کاظمینی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 93 حداقل در تهران 3 برابر گروه‌های فعلی در گروه‌های جهادی رشد داشته باشیم لذا همواره پاداش زحمات خود را از خدا بخواهید و خدمتگزار به انقلاب و نظام و خون شهدا باشید.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاظمینی ، مذاکرات ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار