رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر به فتح‌الله‌زاده گل بزنم، خوشحال می‌شوم!/ پرسپوليس قرمزپوش است، ميلاني‌ها لباس دومشان را مي‌پوشند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: من در بازي مقابل ميلان بازي نمي‌کنم اما هر جايي که فتح‌الله‌زاده دروازه‌بان باشد، دوست دارم به او گل بزنم.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه با جدیت و درایت مشغول آماده‌سازی برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان هستیم و باید نگاهمان وسیع‌تر باشد و به ملی بودن این بازی توجه داشته باشیم.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران افزود: امیدواریم بازی خوب و جذابی را شاهد باشیم و تمامی تلاش‌ها و تمهیدات برای برگزاری بازی تماشاگرپسند اتخاذ شده است.

رویانیان اظهار داشت: مهم برد و باخت نیست مهم این است که اتحاد پیشکسوتان تیم برقرار خواهد شد ولی هدف بعدی قطعاً پیوندی با تیم میلان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور علی دایی  تصریح کرد: "علی دایی" از هر لحاظ به برگزاری این دیدار کمک کرده و حمایت‌های خود را از تیم دریغ نکرده است اما در خصوص بازی کردن یا نکردن وی باید اعلام کنم که طبق نظر وی عمل خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری نیز از آمادگی برخوردار هستند و 90 دقیقه را می‌توانند بانشاط بازی کنند، در حال صحبت با عابدزاده نیز هستیم.



رویانیان در خصوص حضور خود در بازی گفت: قطعاً مرا بازی نمی‌دهند ولی اگر چنین اتفاقی رخ دهد و فتح‌اله‌زاده درون دروازه باشد گل می‌زنم و خوشحال می‌شوم البته جداي از اين مسائل بايد گفت که این بازی یک رویداد ملی است و به رنگ‌ها ربطی ندارد اگر پرسپولیس گل بزند خوشحال خواهم شد.

رویانیان در خصوص لباس بازی تیم فوتبال پرسپولیس – میلان نیز عنوان کرد: با مالدینی صحبت کرده‌ام لباس پرسپولیس قرمز خواهد بود، میلان از لباس دومش استفاده خواهد کرد.

میلانی‌ها اجازه بدهند فتح‌اله‌زاده دروازه بان می‌شود

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازی ستارگان ایران و آث میلان گفت: وضعیت همه بازیکنان خوب وهمه خودشان را آماده کردند، روز به روز تمرینات بهتر شده و امیدواریم یک بازی بسیار خوب وتماشاگر پسند انجام دهیم. برد و باخت در روز پنج‌شنبه اصلاً مهم نیست، در این بازی از بین نفرات مرحله به مرحله انتخاب می‌شوند و بازیکنانی که آمادگی بیشتری دارند در مقابل آث‌میلان بازی خواهند کرد.



رویانیان در خصوص نبود علی دایی گفت: من شخصاً از اول هم راضی نبودم که علی دایی حضورداشته باشد چون تیم پرسپولیس بازی دارد ولی از همه لحاظ از روز اولی که قرار شد این بازی انجام شود با دایی مشورت کردیم و درست است که در بازی حضور ندارد ولی به طور غیر مستقیم در وسط زمین است.

وی در ادامه گفت: من شخصاً با عابدزاده تماس گرفتم و خواستم در بازی حضور داشته باشد ولی گفت می‌خواهم به سفر بروم ولی اگر توانستم حتماً حضور خواهم یافت. مهدوی کیا هم در ایتالیا بود و فعلاً در مالزی به سرمی برد و قرار است خودش را برای چهارشنبه به ایران برساند و کریم باقری هم در بازی حضور دارد و از نظرمن مهدوی‌کیا  و باقری کاملاً آمادگی بدنی لازم را دارند و نیاز به تمرین ندارند. مهدوی‌کیا مدیر فنی تیم نوجوان است و با تجربه تمرین می‌کند و باقری هم با بچه‌های پرسپولیس در حال تمرین کردن است و اگر لازم باشد حاضر است 90 دقیقه در زمین توپ بزند و بازی کند بدون این ‌که لحظه‌ای خسته شود.



رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: فتح‌اله زاده پیشنهاد داده است که می‌خواهد دروازه‌بان آث‌میلان شود و من باید با مالدینی گتوزو صحبت کنم ولی فعلاً این موقعیت پیش نیامده ولی اگر اجازه بدهند که فتح‌اله زاده دروازه‌بان تیمشان شود، پرسپولیس بهتر می تواند گل بزند من نمی‌توانم بازی کنم اگر توانستم حتی برای چند دقیقه هم بازی کنم، اگر به فتح‌اله زاده گل بزنم خیلی خوشحال می‌شوم ولی این گفته‌های من همه مزاح است این یک بازی ملی است و الان هم از این موضوع خوشحال هستیم ومن قبول دارم که بعضی از افراد می‌گویند که فتح‌اله زاده در آمپاس است اتفاقاً ایشان هم مثل من خیلی از این اتفاق خوشحال است و این کری خواندن‌ها برای یک بازی ملی نیست، این بازی برای استقلال و پرسپولیس و برای همه مردم ایران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، بازی ، رویانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۲
افرین به کسی که این کار انجام و پیگیری کرد بخصوص برای بزرگان پیشکسوت خیلی روحیه بخش است بنظر من این کار را ادامه دهند در بین تیمهای داخلی با هم با هما شکل گذشته برای بزرگان یک روحیه بسیار خوب خواهد داشت علی پروین می گفت چند دقیقه گریه کردم وقتی امدم تو زمین تمرین و بچه ها رو دیدم افرین به اینگونه اقدامات افرین
آخرین اخبار