اخبار تیم فوتبال پرسپولیس؛

کریمی مصدوم به بازی با میلان نمی‌رسد/بازگشت نیلسون به ترکیب اصلی

علی کریمی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون مصدوم است و نمی تواند در بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کریمی مصدوم است و اینکه کریمی قصد ندارد پیشکسوتان پرسپولیس را مقابل بزرگان میلان همراهی کند، شایعاتی است که در خصوص این بازیکن مطرح می‌شود.
 
**احتمال حضور نوروزی در نفت تهران
 
هادی نوروزی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هم هنوز به طور رسمی از تیم پرسپولیس جدا نشده و به احتمال زیاد بعد از گرفتن رضایتنامه اش به نفت تهران می‌رود. همچنین باشگاه پرسپولیس به جز مسلمان و حاتمی دیگر قصد جذب بازیکن ندارد.
 
**بازگشت نیلسون به ترکیب اصلی
 
با اینکه رضا محمدی و امیر عابدزاده در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس هستند اما با این حال نیلسون تا الان توانسته رضایت غلامپور، مربی دروازه‌بانان را جلب کند و به احتمال زیاد نیلسون دروازه‌بان اصلی پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی خواهد بود.
 
**تست پزشکی از امید عالیشاه
 
امید عالیشاه در تمرینات تیم پرسپولیس مصدوم شد بر این اساس کادر پزشکی پرسپولیس قرار است امروز از امید عالیشاه و میثم حسینی تست پزشکی بگیرند تا میزان آمادگی این 2 بازیکن را برای بازی با تراکتور سازی بسنجند.
 
**عدم حضور علی دایی در بازی با  بزرگان میلان
 
علی دایی سرمربی پرسپولیس هم به خاطر بازی تیم پرسپولیس مقابل تراکتور سازی نمی تواند در دیدار نمادین پیشکسوتان پرسپولیس مقابل بزرگان میلان حضور یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: علی ، کریمی ، به
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار