ساری /

استواری ملت ایران باعث به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای شد

امام جمعه آمل، استواری ملت در دفاع از حقوق هسته ای وفناوری وابسته به آن را عامل اصلی به رسمیت شناخته شدن حق ایران از سوی اعضای گروه 1+5 در مذاکرات ژنو دانست.

حجت الاسلام رحمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:برای رسیدن به تمامی حقوق مشروع خویش راهی جز ایستادگی و مقاومت براصول حقه ومسلم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب هدایت ها و رهبری مقام معظم رهبری نمی شناسیم.

وی افزود:ملت بزرگ ایران با اتکا به توانمندی های داخلی،خودباوری و تکیه بر ارزش های دینی و اسلامی توانست این دانش را بومی و دشمنان را بار دیگر وادار به عقب نشینی کند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، با بیان اینکه ایران همواره با حسن نیت به دنبال مذاکره با کشورهای غربی بوده است،تصریح کرد:ما از ابتدا تا امروز با دشمن مذاکره داشتیم و دست از مذاکره نکشیده ایم اما این مذاکرات همواره قهرمانانه، با عزت و با حفظ ارزش های اسلامی بوده است.

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی در موفقیت کشور در مذاکرات داشته است، اظهار کرد: مذاکرات به لطف پروردگار و زیر نظر مقام معظم رهبری پیش رفت و ایشان با مشخص کردن خط قرمزها و دادن اختیار به تیم مذاکره کننده نقش بسیار مهمی در این موفقیت داشتند.

وی اضافه کرد: این مذاکرات نشان داد که ایران با تحریم ها از پای در نمی آید، و مقام های آمریکایی اذعان کردن که تحریم ها هیچ اثری بر ایران نگذاشت و بهترین راه مذاکره است.

امام جمعه آمل تصریح کرد: این مذاکرات، قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان داد و ثابت کرد بدون ایران امکان حل مشکلات منطقه محال است و باید ایران حضور داشته باشد و نقش آفرین باشد و امروز به وضوح در رفتار آن ها دیدیم و اقتدار ایران اسلامی امروز در مذاکرات خود را نشان داد.

حجت الاسلام رحمانی آملی، از تلاش ارزشمند دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزیر امور خارجه در مذاکرات ژنو3 قدردانی کرد و این پیروزی و موفقیت را مرهون مقاومت ملت غیور ایران و درایت رهبر معظم انقلاب دانست .

امام جمعه آمل همچنین دستاورد قطعی توافق اولیه ایران و به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران را به مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور محترم و ملت شریف ایران تبریک گفت./

برچسب ها: ایران ، استوار ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.