دستبند ویبره دار مخصوص اقوام و دوستان+ عکس

فناوری‌های جانبی در کنار امکانات تلفن‌های همراه هوشمند می‌تواند برای ارتباط بیشتر دوستان و اقوام حتی مواقعی که در کنار هم نیستند بکار رود که دستبندهای ویبره دار یکی از جدید‌ترین راه‌های برقراری ارتباط و ارسال پیام غیر کلامی است.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران نوعی دستبند ارتعاش ساخته‌اند که می‌تواند بین دوستان کاربرد داشته باشد برای اینکه به هم اطلاع دهند که به فکر همدیگر هستند و هنگام فشار دادن این دستبند فرد دیگر دارندهٔ این دستبند نوعی ویبره و ارتعاش را در دستبند خود احساس می‌کند.


گفتنی است، این دستبند از یک سنسور خازنی و یک شتاب سنج ساخته شده است و شارژ باطری آن هر ۷ روز یکبار است نحوه انتقال سیگنال ویبره این دستگاه از طریق یک برنامهٔ رایگان بر روی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه صورت می‌گیرد، و حتی ارسال اطلاعات از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد.

 از جمله خصوصیات فنی این دستبند، ابعاد ۴۹*۱۸*۱۲، ۸۰ میلی آمپر، و مدت زمان شارژ ۸۰ دقیقه‌ای می‌باشد این مچ بند که TAP TAP نام دارد، با استفاده از مواد پلاستیکی ضد حساسیت ساخته شده تا اکثر افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

 طراحان این مچ بند در حال برنامه ریزی برای ارتقاء این پروژه از طریق اضافه کردن آلارم هوشمند، صورت و تصویر در آینده هستند.

 طراحان این وسیله را نوعی پیام مخفی بین دوستان و زوج‌ها معرفی کرده‌اند که به این صورت از حال هم با خبر می‌شوند.


انتهای پیام/
برچسب ها: سنسور ، ویبره ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.