در جريان معاملات امروز فرابورس؛

ثبت معاملات توافقی "بانک شهر"

ثبت معاملات توافقی بانک شهر در نماد معاملاتی وشهر1، شرکت صنایع پتروشیمی گلستان در نماد معاملاتی شستان1 و شرکت سهامی عام قند بیستون در نماد معاملاتی قیستو از امروز سه‌شنبه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش از طریق سامانه جدید معاملات توافقی امکان‌پذیر شد.

 به خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات امروز5 آذرماه، داد و ستد 136.67 میلیون اوراق بهادار به ارزش بیش از 962 میلیارد ریال در 26 هزار و 572 دفعه معامله ثبت شد و وجود تقاضای 32.52 میلیون سهمی برای گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و 17.66 میلیون سهمی برای بانک دی و 10.47 میلیون سهمی بانک خاورمیانه این شرکت‌ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد.
 
بیشترین ارزش معاملات نیز به پتروشیمی جم و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به ترتیب با 104.47 و 96.05 میلیارد ریال اختصاص یافت و شاخص فرابورس امروز با 1.66 درصد کاهش بر روی عدد 861.17 واحد ایستاد.
 
نماد بیمه کارآفرین همچون روز گذشته از دامنه نوسان تا سقف 50 درصد برخوردار بود و در پایان 10.61 درصد افزایش قیمت داشت. شرکت‌های پتروشیمی ممسنی، احیا سپاهان، صنعتی مینو، گروه فن آوا، همکاران سیستم و فراورده‌های غذتیی و قند چهارمحال با 5 درصد افزایش بیشترین رشد قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب نماد‌ پالایش نفت لاوان شد که پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی به جریان معاملات بازگشته بود.
 
از سوی دیگر معاملات در بازار اوراق تسهیلات مسکن اغلب به کاهش قیمت نمادها منجر شد و این اوراق به طور متوسط در محدوده 380 هزار ریال مبادله شد و در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش 52 هزار و 360 برگه گواهی سپرده انصار تعلق داشت. در بازار ETF نیز 228 هزار و 662 واحد صندوق قابل معامله کاریس به ارزش حدود 2.71 میلیارد ریال و 63 هزار و 90 واحد صندوق قابل معامله آسام به ارزش بیش از 734 میلیون ریال معامله شد.
 
شایان ذکر است ثبت معاملات توافقی بانک شهر در نماد معاملاتی "وشهر1"، شرکت صنایع پتروشیمی گلستان در نماد معاملاتی "شستان1" و شرکت سهامی عام قند بیستون در نماد معاملاتی "قیستو" از امروز سه‌شنبه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش از طریق سامانه جدید معاملات توافقی امکان‌پذیر شد. نماد معاملاتی اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام بانک انصار هم  به منظور پرداخت سود علی‌الحساب ماهانه اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار