قم/

دولت و مجلس با تفکر بسیجی کار کنند، پیشرفت چند برابر خواهیم داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بسیج را موضوع استراتژیک مطرح شده از طرف امام خمینی(ره) دانست و گفت: اگر دستگاه‌های دولتی در عمل تفکر بسیجی را قبول داشته و با این تفکر اقدامات را پیگیری می‌کردند، باید چندین برابر پیشرفت می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بسیج را موضوع استراتژیک مطرح شده از طرف امام خمینی(ره) دانست و با اشاره به این‌که بسیج مستضعفین حضورنیروهای انقلابی و متعهد و بیشتر جوان‌های مملکت در قالب یک تشکل منسجم مردمی است، تأکید کرد: بسیج نشان دهنده دید بسیارعمیق و وسیع امام خمینی(ره) نسبت به دشمنان است.


وی افزود: دشمنان ما آنچنان جانی و جنایتکارهستند که اگر مردم و به‌ویژه نیروهای انقلابی در مقابل آنان مقاومت نکنند، مسلما با نیروهای ارتش و سپاه نمی‌توان به اهداف بلندی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درنظر داشتند و دارند به نتیجه رسید.

کوثری با تأکید بر این‌که تشکل مردمی بسیج مستضعفین به‌ویژه در دفاع مقدس نقش خود را بسیار خوب ایفا کرد و خود را در عمل نشان داد، گفت: ما با حضور بسیج توانستیم از مراحل مختلفی که بسیار طاقت فرسا بود، نه تنها دفاع مقدس بلکه بحث سازندگی و بهداشت و درمان و واکسن بگذریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به لطف خدا اکنون بسیج در عرصه جنگ نرم حضور بسیار قوی دارد اما به‌صورت پنهان دارد کارش را انجام می‌دهد، تصریح کرد: موضوع اقدامات اساسی بسیج در عرصه جنگ نرم را به مراتب از زبان دشمنان می شنویم.

فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: توانمندی‌های بسیج برخواسته از نیروهای با انگیزه الهی و ولایتمدار است که می‌تواند اثرگذارباشد و اثراتش را درعمل می‌بینیم.

رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی بها دادن به بسیج در دولت و مجلس را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و با اشاره به این‌که تفکر دولت‌ها تا به حال بیشتر به سوی بیرون از مرزها بودها تا داخل مرزها، اظهار داشت: باوجود گذشت سی و پنج سال از انقلاب اسلامی به‌دلیل این‌که دستگاه‌های دولتی از پیش از انقلاب مانده‌اند، با تفکر بسیجی کارشان را دنبال نمی‌کنند و در حرف می‌گویند که بسیج را قبول داریم، اگردر عمل تفکر بسیجی را قبول داشته و با این تفکر اقدامات را پیگیری می‌کردند، باید چندین برابر پیشرفت می‌کردیم./س
برچسب ها: قم ، کوثری ، بسیج ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.