مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی ثبت نام می‌کند

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی ثبت نام دوره‌های زمستانی خود را آغاز کرده است.

به گزارش حوزه موسیقی  باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مرکز آموزش هنری این بنیاد کلاس‌های آواز، سنتور، تار و سه تار،  فلوت، گیتار، دف و تنبک، دف، ریتم شناسی، کوزه، کیبورد، سازدهنی، پیانو و سلفژ، پیانو، ویلن، نی، عود، عکاسی دیجیتال، فوتوشاپ، نقاشی کودکان، طراحی، خوشنویسی، عروسک سازی، بازیگری و فن بیان را برای خانم ها و آقایان در ترم زمستان 92 ارائه کرده است.

علاوه بر دوره‌های مذکور، کلاس‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به بازی‌های آوازی(5-3 سال)، موسیقی کودک (14-5 سال)، آواز و کر کودکان شش سال به بالا، مادر و کودک(3-2سال)، شاهنامه خوانی  شش سال به بالا، فلوت و طبلک هشت سال به بالا، بازی های نمایشی (15-7 سال) و موسیقی کودک اشاره کرد.

بخش دیگر دوره‌های آموزشی این مرکز مربوط به گروه نوازی در زمینه سازهای ایرانی 18-10 سال، درک و شناخت موسیقی ایران، بداهه نوازی (کلیه سازهای ایرانی)، تجزیه و تحلیل ردیف‌های موسیقی، گروه نوازی سازهای کوبه ای و تحلیل و شناخت موسیقی جهان است.

تحلیل دستگاه شور به عنوان دستگاه مادر، بداهه نوازی بر اساس الگوهای ریتمیک ردیف، مبانی کارگروهی در آنسامبل های ایرانی و چگونه از موسیقی لذت ببریم دیگر کلاس های مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی‌اند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.Amouzesh.bonyadroudaki.ir  مراجعه کنند و یا با شماره های 66743358 و 9 6674335 تماس بگیرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار