تقدیر آیت‌الله نوری‌همدانی از تیم مذاکره کننده ایران:

در مذاکرات ژنو توانستیم از حق مسلم خود دفاع کنیم

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: ما در مذاکرات ژنو توانستیم از حق مسلم خود دفاع کنیم که باید به مسئولین دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بگوییم "شکرالله مساعیکم".

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله نوری‌همدانی"، امروز در پایان درس خارج فقه خود با اشاره به توافق ‌نامه گروه 1+5 با ایران، اظهارداشت: استفاده از انرژی هسته‌ای شرعاً و عقلاً حق مسلم ماست و خداوند متعال، عقل و استعداد به ما داده تا از انرژی‌های خدادادی در زندگی بهره ببریم.
 
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نبوده‌ و نخواهد بود؛ چرا که کشتار مردم بی‌گناه را حرام و جنایتی بزرگ است.
 
معظم له با بیان این‌که غربی‌ها به مردم جهان زور می‌گویند، تصریح کرد: چند قرنی است که دنیای استکبار بر سرنوشت ملت‌ها تسلط پیدا کرده و قوانینی را به نفع خودشان وضع کرده‌اند و اگر کسی بخواهد از حق خود استفاده کند، باید از آنها اجازه بگیرد؛ در حالی که ‌آنها می‌خواهند زور بگویند.
 
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ما در مذاکرات ژنو توانستیم از حق مسلم خود دفاع کنیم که باید به مسئولین دولت و تیم مذاکره کننده بگوییم " شکرالله مساعیکم".
 
این مرجع تقلید همچنین با بیان این‌که خدای متعال پیامبرانی را برای هدایت مردم مبعوث کرد، گفت: خداوند هر پیغمبری را که برانگیخت به او کتاب و هدایت را عنایت کرد.
 
معظم‌له با اشاره به این که بدون جهاد، هدایت هرگز محقق نمی‌شود، ابراز داشت: صحنه زندگی از زمان خلقت حضرت آدم(ع) با جریان‌های حق و باطل مواجه بوده و در نهایت، حق بر باطل پیروز است.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی  در پایان با بیان این که غربی‌ها عدالت و انصاف ندارند و امروز یک حرف می‌زنند و فردا حرف دیگری را مطرح می‌کنند، یادآور شد: دشمنان می‌خواهند هم رژیم صهیونتسیتی را داشته باشند و هم منافع خود را؛ بنابراین سیاست شیطنت خود را در جهان ادامه می دهند و ما باید مراقب تحرکات و توطئه‌های آنان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار