پرش از پشت بام مدرسه برای شیرین کاری +عکس

به گزارش پلیس در پی پرش دیوانه و‌ار نوجوان 15 ساله که دانش آموز دبیرستان در مونتگو‌مری در شمال کالیفرنیا بود نتیجه ای جز کما رفتن دربر نداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز پسر ‌محصل 15 ساله دبیرستانی که نام وی برای خبرگزاری ها فاش نشده پس از سقوط از پشت بام مدرسه از ارتفاع 7 متری حین انجام حرکات نمایشی(پار‌کور)،‌قادر به کنترل خود در جهت درست نبوده و پس از برخورد به زمین بیهوش گردید.
 
پس از انتقال وی به بیمارستان، پسر جوان بر اثر ضربه شدید به سرش بیهوش و به حالت کما رفت.

این نوجوان به همراه چند تن از دوستان خود بر بالای بام سالن ورزشی مدرسه خود سرگرم تمرین بودند. انجام این تمرینات به دور از چشم نا‌ظمان و مسئولان مدرسه صورت گرفته است.
 
پلیس تحقیقات خود را مبنی بر حادثه و یا سوء قصد بودن ، آغاز نموده است. به گفته پزشکان با شرایط جسمی و آسیب دیدگی این نوجوان 15 ساله، وی را به مدت سه تا پنج روز آینده نگه خواهد داشت .
 
ماه گذشته نیز یکی از دوستان وی با انجام همین حرکت (پریدن از پشت بام سالن ورزشی) هنگام فرود پای راستش شکسته شد.

پلیس مسئولین مدرسه را در ارتباط با بی توجهی به امنیت دانش آموزان مقصر معرفی کرده و آنان را ملزم به نصب دوربین های حفاظتی بر روی پشت بام این سالن ورزش کرد.
 
پار‌کو یک رشته ورزشی جدید به انجام حرکات فیزیکی سریع و موزون که شامل پریدن از ارتفاع، بر روی دیوار راه رفتن و . . . می شود و از فرانسه سرچشمه گرفته است و امروزه علاقمندان زیادی از سراسر جهان این ورزش را دنبال و تمرین می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
امنیت پایین
باید امینیت را هر روز بالا تر ببریم
آخرین اخبار