"محمد کمالي‌پور" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

حضور "آينه و شمعدون" در سي و دومين جشنواره فيلم فجر

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "آینه شمعدون" گفت: مميزي‌ها و حواشي بي‌اساس این فیلم را از اکران در جشنواره سي و يکم فيلم فجر بازداشت.

"محمد کمالي‌پور"، تهيه‌کننده فيلم سينمايي "آئينه شمعدون" در خصوص اکران فيلمش در سي و دومين جشنواره فيلم فجر به خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "آئينه شمعدون" که سال گذشته به دليل حواشي ايجاد شده در خصوص اين پروژه متاسفانه موفق به اکران در سي و يکمين جشنواره فيلم فجر نشد و تمام مميزي‌هاي گفته شده بي‌اساس و پوچ بود.

 

وي افزود: خوشبختانه در حال حاضر مشغول تدوين کار هستيم و بزودي فيلم را به دبيرخانه جشنواره سي و دوم فيلم فجر ارسال خواهيم کرد.
 
"کمالي‌پور" در ادامه در خصوص بازيگران "آئينه شمعدون" اظهار داشت: در اين پروژه بازيگراني چون "مهدي فقيه"، "رضا عطاران"، "احمد مهرانفر"، "مهران احمدي"، "مصطفي تنابنده"، "شقايق فراهاني"، "فتانه ملک محمدي"، الناز شاکردوست" و "ليلا بلوکات" حضور دارند.
 
وي در مورد گريم "فقيه‌زاده" در اين پروژه تصريح کرد: يکي از زمان بر و متفاوت ترين گريم‌هاي اين پروژه مختص "مهدي فقيه" بود که پنج ساعت به طول انجاميد.
 
وي خاطرنشان کرد: اميدوارم "آئينه و شمعدان" بتواند در اکران جشنواره فيلم فجر به حق خود برسد.
 
گفتني است، داستان "آئينه و شمعدان" درباره زن و شوهري به نام "ضیاء" و "سوري" است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند، "ضيا" در سيرک کار مي‌کرده و حالا بيکار شده "سوري" قصد دارد به دخترش جهيزيه‌اي مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد، تلاشهاي خانواده براي جور کردن جهيزيه وقتي کامل مي‌شود که اهالي محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسايل زندگي مشترک را به اين دو جوان مي‌دهند.
 
لازم به ذکر است، فيلم سينمايي "آئينه شمعدن" را "بهرام بهراميان" کارگرداني و "احمد رفيع‌زاده" نويسندگي آن را برعهده داشتند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد یاسا
۱۸:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
توروخدا اکران کنید حیفه
آخرین اخبار