"مصطفی کیایی" سرگردان در خیابان‌های تهران

مصطفی کیایی کارگردان "خط ویژه" چند روزیست در خیابان‌های شلوغ تهران مشغول به ضبط فیلمش است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ چیزی به شروع سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمانده است. بسیاری از اهالی سینما سخت مشغول کار هستند تا آثار خود را به این جشنواره مهم داخلی برسانند.

با توجه به خبرهایی که از فیلم های تائید شده برای جشنواره می رسد، گویی امسال شاهد رقابت تنگاتنگی هستیم، رقابتی که باعث می شود جشنواره حال و هوایی تازه به خود بگیرد.
در این میان، "مصطفی کیایی" با فیلم "خط ویژه" چند روزی است در خیابان های شلوغ شهر تهران همراه با گروه خود کار را آغاز کرده است.

این فیلم به تهیه کنندگی "مسعود جعفری جوزانی و منصور شکری قوچانی" در حال ساخت است و برای رقابت در بخش سینمای مستقل جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

"کیایی" که در کارهای قبلی خود علاوه بر کارگردانی، نویسندگی اثر را نیز برعهده داشت، این بار هم برای ساخت فیلم خود دست به قلم شده است.

در همین چند روز ابتدای شروع کار چهره های بنامی چون مصطفی زمانی، هانیه توسلی، میلاد کی مرام، میترا حجار، پریناز ایزدیار، سام قریبیان جلوی دوربین مهدی جعفری رفته اند و محسن کیایی، نادر فلاح، بابک بهشاد، علی کوچ از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

حضور این چهره های نام آشنای سینما که معمولا در انتخاب فیلم هایشان گزیده کار هستند، شاید بتواند حکایت از دیدن فیلمی مقبول در جشنواره را داشته باشد.

تدوین این فیلم به طور موازی توسط نیما جعفری جوزانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار