آثار سردرگم قابلیت نمایش ندارند

آثاری سردرگم و بی‌هدف نباید نمایش داده شوند

نازنین محمدی، هنرمند نقاش- تصویرگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:  در طول یکسال شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعددی در زمینه‌‌های مختلف هنرهای تجسمی هستیم که البته بخش بزرگی از این نمایشگاه‌ها مربوط به هنر نقاشی است.
 
وی اظهار داشت: در بین این نمایشگاه‌ها بخش انبوهی از آثار به نمایش گذاشته شده مربوط به هنرمندانی است که خواهان معرفی شدن به جامعه هنری هستند و از هنرمندان جوان که به دنبال شهرت و به عبارت دیگر شناخته شدن بین هنرمندان هستند، تشکیل می‌دهند.
 
این هنرمند نقاش بیان کرد: در کنار اینکه بسیاری از این گروه از هنرمندان استعدادهای فراوانی را دارند و نمایشگاه‌ فرصتی برای معرفی و نمایش استعداد و قابلیت‌های آنها محسوب می‌شود، برخی هم آثارشان دارای ویژگی سردرگمی است.
 
این هنرمند تصویرگر در ادامه با تآکید بر نظارت بر نمایشگاه‌ها (مجوز) گفت: متاسفانه در برخی موارد با نمایشگاه‌هایی روبرو می‌شویم که هیچ چیزی در بر ندارد و تنها گرفتن فرصت از هنرمندانی است که توانایی دارد اما جایی برای نمایش آثارش پیدا نمی‌کند.
 
محمدی افزود: در حقیقت وقتی که هیچ هدفی اعم از تشکیل، موضوع و نوع پرداختن در مجموعه آثاری نیست بنابراین چرا باید اجازه نمایش این آثار داده شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار