هلاکت شمار دیگری از تروريستها در مناطق مختلف سوریه

شمار زياد ديگري از افراد مسلح تروريست از جمله تعدادي غير سوري از اتباع کشورهايي مانند قطر ، يمن ، ليبي و چچن در حملات ارتش سوريه در ريف دمشق ، حلب ، ادلب ، لاذقيه و حمص کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) ؛ تعداد زياد ديگري از  خودروهاي حامل سلاح ، مهمات و تجهيزات جنگي و خودروهاي مجهز به تيربار و همچنين مقادير زيادي انواع سلاح و مهمات در حملات و عمليات ارتش در اين مناطق منهدم شد . شمار زيادي از افراد مسلح تروريست در حملات ارتش سوريه در  نبک، يبرود، فج غربي و فج شرقي و شمال هتل سفير در معلولا ، دير سلمان ، مزارع دوما ، مليحه ، قيسا ، حرستا ، جوبر ، داريا ، زبداني ، برزه در ريف دمشق کشته شدند.

شماري از کشته ها از گروهکهايي مانند « گردان صاعقه» و « احرار برزه» و « ارتش اسلام» بودند.
همچنين يک گور جمعي با اجساد دهها تروريست در منطقه جديده الفضل در ريف دمشق کشف شد و تحقيقات نشان مي دهد بيشتر کشته ها در اين گور جمعي از مليتهاي غير سوري بودند. 
در حلب و حومه آن نيز تعدادي از تروريستها در نيرب ، شيخ سعيد ، خان طومان ، راشدين ، جديده ، عربيد ، اطراف بيمارستان کندي ، کفر حمرا ، وضيحي ، منصوره ، عندان و مساکن هنانو در حومه حلب و محله سيد علي در داخل حلب کشته شدند.

چندين خودروي حامل اسلحه و مهمات براي تروريستها در اورم کبري و اطراف زندان مرکزي حلب و بزرگراه حلب به ادلب منهدم شدند و شماري از تروريستها به هلاکت رسيدند. در ادلب و حومه آن نيز شماري از تروريستها در وادي ضيف ، جدار بکلفون ، مفرق رويحيه ، سرجه و اطراف جبل اربعين ، مرتين و  ام جرين ، فرودگاه ابو الظهور ، سرمين ، جسر الشغور ، در حومه ادلب در حملات نيروهاي ارتش سوريه به هلاکت رسيدند.

حاشد رميحي از اتباع قطر ، عبد ا لرحمن داشر از اتباع يمن ، عمر هندي و سه نفر از اتباع ليبي از جمله کشته ها بودند. از طرف ديگر در درگيري بين دو گروه تروريستي در شهر خان شيخون در حومه ادلب شماري از آنها کشته و زخمي شدند که عبدو حبو سرکرده يکي از گروههاي تروريستي از جمله آنهاست.

در لاذقيه نيز همه اعضاي چند گروه تروريستي در مرج خوخه ، ساقيه الکرت ، زاهيه ، ريحانيه ، و بيت عوان کشته شدند که برخي از آنها قطري ، يمني و چچني بودند و چندين انبار مهمات و بمب و موشکهاي گراد و اسلحه متنوع منهدم شد.نيروهاي ارتش نوزده تروريست را در روستاي الکبير در حومه لاذقيه به هلاکت رساندند که ابو عمر شاوي سرکرده يکي از گروههاي تروريستي موسوم به دولت اسلامي در عراق و شام وابسته به القاعده از جمله آنهاست.

22 تروريست نيز در روستاي ربيعه در شمال لاذقيه در حملات ارتش کشته شدند. ابو خالد چچني و ابو خلدون چچني از اتباع چچن در بيت عون کشته شدند. بيشتر تروريستهايي که در روستاي ريحانيه در حومه لاذقيه کشته شدند غير سوري بودند. در حمص نيز شمار زيادي از تروريستها در کيسين ، اطراف جبل شاعر ، تپه سوريا تل ، روستاي محسه ، دار الکبيره ،  خالديه ، سلام شرقي ، نزديکي منطقه حوله و درياچه رستن در حومه حمص کشته شدند.شماري از تروريستها در محله هاي باب هود و قرابيص در داخل حمص از پاي در آمدند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار