فولام انگليس و عرصه موفقيت جديد براي ملي پوش ايران

دوست و همکار کي روش سر مربي اشکان دژاگه شد+مصاحبه

رنه میولستین يکي از دستياران سابق فرگوسن و همکار کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران جانشين مارتين يول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، مارتین یول سر مربی باشگاه فولام و تیم ملی پوش کشورمان اشکان دژاگه به تازگی از سرمربیگری این تیم عزل شده است.

باخت های پی در پی فولامی ها یکی از دلایل عمده اخراج این سرمربی با سابقه هلندی که تجربه مربیگری تیم های تاتنهام ، آژاکس و هامبورگ رادر کارنامه خود داشته، بوده است.

رنه میولستین دستیار سابق فرگوسن که یک ماه پیش برای کمک به تیم فولام و در کسوت دستیاری به این تیم پیوست،‌ جانشین یول شد و سکان هدایت این تیم را به تازگی  به دست گرفته است.

وی در خصوص حضورش با هدف جایگزینی یول گفت: من چنین مسئله ای را قبول ندارم،‌ یک فرایند نسبتاً طولانی برای حضورم در فولام وجود داشت و با عده زیادی در تیم فولام در این خصوص صحبت کردم، من واقعا بدون هیچ چشم داشتی به پست سرمربی گری به فولام آمدم و می ‌خواستم تنها با کمک مارتین یول وضعیت تیم را تغییر دهیم.

گفتنی است: رنه میولستین به همراه کارلوس کی روش که رابطه بسیار خوبی با او دارد در باشگاه منچستر یونایتد جزو دستیاران معتمد آلکس فرگوسن بودند و  فرگوسن در کتاب جدیدش از این دو تن به عنوان یاران وفادار و بهترین دستیارانش یاد کرده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فولام ، سابق ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار