مویس: رونی بهترین مهاجم انگلیسی است

دیوید مویس سرمربی تیم منچستر یونایتد گفت:وین رونی بهترین مهاجم انگلیس است و رایان گیگز دیگر بازیکن تیمش خود را فدای فوتبال حرفه ایش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال، دیوید مویس سرمربی تیم منچستر یونایتد معتقد است وین رونی بهترین مهاجم کشور انگلیس به شمار می رود، چرا که او با تمام وجود در تمام بازی های لیگ پریمیر حمله می کند، ما خط حمله بسیار قوی داریم که به دل دفاع تیم یورش می برند.
 
وی در خصوص رایان گیگز در بازی ها این فصل منچستر یونایتد گفت: او بازیکن بسیار خوبی است  و مورد احترام تمامی بازیکنانی که در نیمکت منچستر یونایتد قرار می گیرند چرا که افتخارات زیادی را کسب کرده و بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است او تنها برای یک باشگاه بازی کرد و کارش را هم انجام داد، واقعا من فکر می کنم او در این سن فوق العاده بازی می کند او الگویی برای بازیکنان جوان است که چطور یک نفر می تواند خود را این چنین فدای فوتبالش کند.
 
وی در خصوص حضور گیگز در فصل آینده نیز گفت: من فکر می کنم او در پایان فصل در سن 40 سالگی بهترین تصمیم زندگی اش را در بهترین زمان خواهد گرفت.
 
او هم اکنون آماده است و بدن او هنوز جواب می دهد و برای هر بازی ما می توانیم از او استفاده کنیم.
 
مویس در خصوص نانی نیز تصریح کرد: نانی 90 دقیقه برای ما در برابر بایر لورکوزن بازی کرد، او عملکرد خوبی داشت و گل زیبایی را هم برای ما به ثمر رساند، ما تلاش می کنیم این حس را به او بدهیم که او بسیار برای ما مهم است.
 
او توانایی بسیار بالایی برای به ثمر رساندن گل دارد و در بازی به اندازه کافی تلاش می کند و زحمت می کشد.
 
 او توانایی شوت با هر دو پای خود را دارد چیزی که من تاکنون در کسی ندیده ام، او به صورت باور نکردنی بین توانایی  و مهارت خود ارتباط ایجاد می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مویس ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.