تهديد 150 ميليوني انتشار فيلم‌هاي خصوصي همسر سابق

رئيس پليس فتا استان کرمان از دستگيري مجرمي خبر داد که با تهديد همسر سابقش به انتشار فيلم هاي خصوصي وي، قصد داشت مبلغ 150 ميليون ريال از وي اخاذي کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کامبيز اسماعيلي گفت:در پي شکايت خانمي مبني بر اينکه همسر سابق وي با تهديد به انتشار فيلم هاي خصوصي وي در فضاي مجازي، قصد دارد از وي مبلغ 150ميليون ريال را اخاذي کند، پيشگيري از وقوع اين جرم و دستگيري مجرم در دستور کار قرار گرفت. 

وي با اشاره به اهميت سرعت عمل ماموران انتظامي در رسيدگي به اين پرونده، افزود: بلافاصله تيمي مجرب از کارآگاهان پليس فتا تشکيل و پس از انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و تجسس هاي فني، محل اختفاء همسر سابق شاکي که در يکي از محله حاشيه اي شهر کرمان بود، شناسايي شد. 

اسماعيلي تصريح كرد: ماموران انتظامي صبح امروز در عملياتي غافلگيرانه اين فرد را دستگير و وي را در رسيدن به هدف شومش ناکام گذاشتند. 

وي اذعان كرد: مجرم دستگير شده در بازجويي هاي صورت گرفته از سوي پليس اذعان نمود که قصد داشته در صورت عدم پرداخت پول از سوي همسر سابقش، بعد از انتشار فيلم در فضاي مجازي از كشور خارج شود كه اين كار دسترسي به او را مشكل مي كرد.

رئيس پليس فتا استان کرمان با بيان اينکه مجرم دستگير شده تحويل دستگاه قضايي شد، خاطرنشان كرد: شهروندان همواره عکس ها و فيلم هاي شخصي خود را در مکاني امن نگهداري کرده و با اعتماد بي جا زمينه بروز جرائم سايبري را فراهم نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار