دادستان کل کشور در نشست خبری/2

استفاده از فیس بوک صحیح نیست/ با موارد مجرمان برخورد می‌شود

دادستان کل کشور گفت: مسائلی که خلاف عفت عمومی و ضدامنیتی، فحشا و منکرات و آموزش‌‌های ناصحیح در فیس‌بوک بود که اقداماتی توسط کارگروه انجام شده و تا این مسائل رفع نشود، استفاده از این شبکه صحیح نیست و چنانچه موارد مجرمانه‌ای باشد پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام "غلامحسین محسنی اژه‌ای" در پنجاه و ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به اعتقاد حجت‌الاسلام شهریاری رئیس آمار قوه قضاییه عضویت در فیس‌بوک جرم نیست و این در حالی است که ناجا اعتقاد دیگری دارد، در این رابطه چه توضیحی دارید؟ اظهار داشت: شما بخشی از مطالب حجت‌الاسلام شهریاری را بیان کردید و به کلیات آن نپرداختید و هیچ اختلافی بین ناجا و قوه قضاییه در این رابطه نیست.

**استفادت از فیس بوک صحیح نیست

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: هر شبکه‌ای که موارد مجرمانه در آن باشد برای پیگیری آن، توسط مقامات ذی‌صلاح اقداماتی صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: مسائلی که خلاف عفت عمومی و ضدامنیتی، فحشا و منکرات و آموزش‌‌های ناصحیح در فیس‌بوک بود که اقداماتی توسط کارگروه انجام شده و تا این مسائل رفع نشود، استفاده از این شبکه صحیح نیست و چنانچه موارد مجرمانه‌ای باشد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار