دبير اجرايي دهمين نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از افزایش ۶۰ درصدی شرکت کنندگان اين نمايشگاه خبر دادو گفت: ۲۰۰ شرکت از ۱۸ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه انرژي در جزیره کیش به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود صدیقی در نشست خبري با اشاره به اينکه دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش 23 تا 26 دی ماه سال جاری در جریزه کیش برگزار می شود اظهار داشت: این نمایشگاه در مساحتی 17 هزار مترمربعی و در سه سالن اصلی با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد به طوری که از این تعداد، 150 شرکت داخلی و 50 شرکت از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا، هلند، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، ژاپن، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا و روسیه هستند.
 
مجری نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با اشاره به جامعیت نمایشگاه کیش، تصریح کرد: شرکت کنندگان در بخش های نفت، گاز، پالایش نفت و گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
 
وی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان در این دوره نسبت به دوره قبل بیش از 60 درصد افزایش داشته است.
 
صديقي خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود از طریق انتقال تکنولوژی و مشارکت در پروژه های سرمایه پذیر از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، انرژی ، کیش ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار