همگام با سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛ / 21

منوچهر هادی: منتقدان با دیدن فیلم من در جشنواره متعجب خواهند شد

منتقدان با تماشای " زندگی جای دیگری است" درسی و دومین جشنواره فیلم فجر متعجب خواهند شد.

" منوچهر هادی" کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ، در خصوص نظر خود درسی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره امسال با توجه به انرژی‌های خوبی مانند حضور حجت الله ایوبی، معاون سازمان سینمایی، حس و حال خود با اهالی سینما به انضمام حضور فیلم‌های خوب و کارگردانان  مطرح، قطعاً نسبت به گذشته بهتر خواهد بود.



وی افزود: حضور " حجت الله ایوبی" با توجه به انرژی، دانش، شعوری که در او وجود دارد سبب ایجاد اتفاقات خوبی در سینما و  حتی اهالی سینما به مانند بازگشایی خانه سینما شد که تمامی این موارد نوید یک جشنواره‌ی خوبی را می‌دهد.

"هادی" در خصوص تولید فیلم خود با نام " زندگی جای دیگری است" اظهار داشت: "زندگی جای دیگری است " سومین فیلم بلند من است که فیلم نامه ی آن را به طور مشترک با پدرام کریمی نوشته‌ایم.

وی در خصوص بازیگر این فیلم سینمایی عنوان کرد: حامد بهداد، یکتا ناصر، پارسا پیروز فر، نیکی کریمی و چند تن از بازیگران تئاتر در این اثر نقش آفرینی کرده‌اند.

" هادی" در خصوص جایگاه و تم این اثر بیان کرد: " زندگی جای دیگری است" دارای قصه ی اجتماعی است و این اثر با تجربه دو فیلم قبلی من با عنوان " قرنطینه" و " یکی میخواد باهات حرف بزنه" متفاوت است و من خود از ساخت آن راضی هستم و نسبت به آثار گذشته ام چند گام رو به جلو است.
"هادی" ادامه داد: تدوین این فیلم توسط خود من انجام شده و هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی توسط " حامد ثابت" به سر می‌برد.

" هادی" در خصوص حضور فیلم خود در جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: بهطور قطع منتقدان  و سینما گران با یدن فیلم " زندگی جای دیگری است" متعجب خواهند شد چرا که این فیلم چند گام روبه جلو است اما موفقیت آن در جشنواره بسته به سلیقه و نظر هیئت داوران دارد البته باید فیلم های دیگر جشنواره را هم دید و بعد قضاوت کرد چرا که من به طور قطع از حضور فیلم های خوب در جشنواره لذت خواهم برد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار