بازیکن تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: در این چند روز افراد زیادی با من تماس گرفتند و خواهان خرید پیراهن پائو مالدینی شده که من آن را به بالاترین پیشنهاد خواهم فروخت.

پایان رافت که در بازی مقابل پیشکسوتان آث میلان به میدان رفته و پیراهن خود را به پیراهن پائولو مالدینی تعویض کرده بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فردا شب این پیراهن را دریک برنامه تلویزیونی و به صورت خیریه به بالاترین پیشنهاد خواهم فروخت تا بتوانم با این کار خود قدمی در امور خیریه برداشته و بتوانم به کودکان بی سرپرست کمکی کرده باشم.
 
وی ادامه داد: در این چند روز نام افراد زیادی را از اطرافیانم مبنی بر آمادگی آنها برای خرید این پیراهن شنیده ام ولی همه چیز فردا در یک برنامه تلویزیونی و به صورت زنده معلوم خواهد شد و هر کسی که این پیراهن را می خواهد می تواند در این برنامه بالاترین مبلغ را پیشنهاد دهد و حتی با اختلاف هزار تومان پیراهن را بخرد.

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس تهران در پایان خاطر نشان کرد: از خیرین و ثروتمندان تقاضا می کنم با خرید این پیراهن قدمی برای رواج این گونه کارهای خیریه انجام دهند تا از این به بعد خداحافظی برخی بازیکنان سبب امور خیر شود و فوتبال ایران بتواند کمکی به کودکان بی سرپرست کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: میلان ، پیراهن ، مالدینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار