در نمایشگاه الکامپ صادر می شود؛

تنها در 15 دقیقه شناسنامه جدید بگیرید

در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، سازمان ثبت احوال کشور شناسنامه های مکانیزه را برای متقاضیان در 15 دقیقه صادر می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت : بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه سازمان ثبت احوال در این نمایشگاه و تحویل مدارک مورد نیاز، شناسنامه های مکانیزه (جدید) دریافت کنند.
حمید پارسایی همراه داشتن شناسنامه فعلی، کپی کارت ملی ، دو قطعه عکس و اصل شناسنامه همسر و فرزند (در صورت تاهل ) را از جمله مدارک مورد نیاز برای صدور شناسنامه جدید در غرفه ثبت احوال دانست . وی هزینه صدور شناسنامه های جدید در نمایشگاه الکامپ را 150 هزار ریال اعلام کرد .


پارسایی با بیان اینکه شناسنامه های مکانیزه ضد جعل و دارای ضریب امنیتی بالایی هستند، گفت : هم اکنون فراخوان عمومی برای صدور شناسنامه های جدید در کشور وجود ندارد و حضور سازمان ثبت احوال در نمایشکاه الکامپ این فرصت را فراهم می کند تا مردم به صورت فوری شناسنامه جدید دریافت کنند.
معاون فن آوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور افزود: ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در شرایط عادی تنها برای افراد واجد شرایط شامل افراد 15 سال تمام که قصد دارند شناسنامه خود را عکس دار کنند یا افرادی که شناسنامه آنها دچار مفقودی ، پارگی یا آب رفتگی شده شناسنامه های جدید صادر می کند.
نوزدهمین نمایشگاه بین الملی الکترونیک - کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از امروز در محل نمایشگاه های دایمی تهران آغاز به کار کرد و تا 17 آذر میزبان علاقه مندان خواهد بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعادتیار
۱۳:۰۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
واسه کارت ملی نمیشه؟
چون کارت ملی ا گم شده و 2 ساله پیدانشده