مهوش صبرکن:

"یادآوری" فیلمنامه‌ای کامل و بدون نقص دارد

فیلمنامه " یادآوری " کامل و بدون نقص بوده و با وجود چند داستانی بودنش به خوبی پردازش شده بود که از خواندن آن بسیار لذت بردم و معتقدم جای چنین فیلمنامه‌هایی در عرصه هنر خالی است.

مهوش صبر کن، بازیگر مجموعه تلویزیونی "یادآوری" در خصوص ایفای نقشش در این اثر و همکاری جدیدش با "حجت قاسم‌زاده‌اصل" به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: هنگام دعوت از من برای کار در این پروژه، فیلمبرداری شروع شده بود. بلافاصله پس از خواندن فیلمنامه جلوی دوربین رفتن و این سرعت کاری کمی در برقرار کردن ارتباط با گروه برایم سخت بود. 

وی در خصوص فیلمنامه "یادآوری" اظهار داشت: فیلمنامه " یادآوری " فیلمنامه‌‍ای کامل و بدون نقص بوده و با وجود چند داستانی بودنش به خوبی پردازش شده بود که از خواندن آن بسیار لذت بردم و معتقدم جای چنین فیلمنامه‌هایی در عرصه هنر خالی است.

صبرکن افزود: با وجود این‌که اولین همکاری‌ام را با "قاسم‌زاده‌اصل " تجربه کردم اما یکی از خاطره انگیز‌ترین همکاری‌هایم بود، چون این کارگردان، کارگردانی کاربلد و علاقه‌مند به حوزه‌ فعالیتش است.

وی ادامه داد: تیم جوان و پر انرژی "یادآوری" برایم بسیار جذاب و خوب بود، بخصوص بازیگر جوانی که بیشترین بازی‌ام را در این پروژه با وی داشتم، دختری توانمند و با استعدادی است.

صبرکن گفت: به دلیل مشکلات بوجود آمده در ادامه داستان منجر به درگیری‌های مختلفی به خاطر آسیب‌های روحی و روانی وارد شده به "شیدا"  می‌شود که مشکلات بسزایی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: چند داستانی بودن مجموعه "یادآوری" یکی از ویژگی‌های بارز آن است که مخاطب را در لحظات مختلفی قرار می‌دهد و موضوعات متفاوت ولی مرتبط را به تصویر می‌کشد و به جذابیت و کشش آن می‌افزاید.

صبرکن خاطرنشان کرد: با وجود این‌که این اثر از شبکه برون مرزی "العالم" پخش می‌شود اما بازخورد‌های بسیار خوبی را تا به امروز به همراه داشته است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار