تروریست های سوریه:نفت در مقابل خون!

هیات شرعی اصلی در شهر دیرالزور در شرق سوریه با صدور بیانیه ای ریختن خون هر کسی را که با تحویل چاه های نفت واقع در اطراف حوزه نفتی "العمر" مخالفت کند، مباح دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، مرکز موسوم به حقوق بشر سوریه روز جمعه در بیانیه ای که خبرگزاری آلمان آن ا منتشر کرد، گزارش داد که تصمیم مهدور الدم دانستن افراد یاد شده، از روز جمعه اجرا می شود.

مرکز موسوم به حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد که درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر گروه های مسلح در منطقه الرشدیه درجریان است.

همچنین خبرهایی درخصوص وارد شدن تلفات به دو طرف درگیری منتشر شده است. بنا به اعلام این مرکز، درگیری هایی میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر گروه های مسلح در اطراف جبل الزاویه در شهر ادلب در شمال سوریه به وقوع پیوست.

گفتنی است که تروریست های دولت اسلامی عراق و سوریه و هچنین جبهه النصره برای تامین هزینه های خود، با غارت نفت سوریه در مناطق شرقی این کشور، آن را به قیمت بسیار پایین به ترکیه می فروشند و به این ترتیب آنکارا به شکل مستقیم در تقویت این گروه های تروریستی به ایفای نقش می پردازد.

نیروهای نظامی سوریه، مناطقی را در محله های قدیمی شهر حمص در مرکز سوریه با خمپاره هدف قرار دادند که دراین حمله تعدادی زخمی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، ترویست ، نفت ، العمر ، دیر ، الزور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار