کفاشیان: متفاوت از گذشته به جام جهانی می رویم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرعه‌کشی در حالی انجام شد که معتقدم ژاپن در یکی از راحت‌ترین گروه‌ها قرار گرفت و ایران نیز در گروه آسانی قرار نگرفته است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  علی کفاشیان درباره مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: قرعه‌کشی در حالی انجام شد که معتقدم ژاپن در یکی از راحت‌ترین گروه‌ها قرار گرفت و ایران نیز در گروه آسانی قرار نگرفته است.
 
وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌هایی هم‌گروه شد که از آمریکای جنوبی و آفریقایی هستند و باید دیدار سختی را با آنها پشت سر بگذارد. تیم فرانسه و برزیل و یا اسپانیا نیز قوی هستند و قرعه‌هایشان خوب بود اما ایران در گروه سختی قرار گرفته است.
 
وی افزود: باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را در حد تیم‌های گروه‌مان در نظر بگیریم تا تیم ملی با آمادگی بالا به رقابت‌های جام جهانی اعزام شود. ما باید در حد جام جهانی در این دوره از بازی‌ها ظاهر شویم.
 
رئیس فدارسیون فوتبال درباره بازی با نیجریه گفت: این تیم، از تیم های پایه قوی‌تری بهره می‌برد اما تیم ملی بزرگسالانش چندان قوی نیست و ما امیدوار هستیم نتیجه خوبی در گروه خود بگیریم. ما نیاز به برنامه‌سازی بسیار خوب، اردوهای خوب و بازی‌های بسیار خوبی داریم تا بتوانیم در حد مطلوبی ظاهر شویم. بازیکنان به برزیل اعزام می‌شوند تا در حد جام جهانی به رقابت بپردازند. ما نیز سعی خود را می‌کنیم تا تیم ملی با تدارک بسیار خوب و در حد بالا به برزیل اعزام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار