رودهن/

سکونت در منطقه "اوزن تپه بومهن"غیرقانونی بوده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سکونت مردم در زمینهای منطقه "اوزون تپه" در تملک بنیاد مستضعفان از اول مسئله دار بوده است و کلیه انشعابات آب و برق در این منطقه غیر قانونی است .

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در بازدید از بخش بومهن شهرستان پردیس همراه با فرماندار این شهرستان در مورد وضعیت سکونت مردم در منطقه "اوزون تپه گفت:سکونت مردم در زمینهای منطقه "اوزون تپه" در تملک بنیاد مستضعفان از اول مسئله دار بوده است و کلیه انشعابات آب و برق در این منطقه غیر قانونی است .

وی در ادامه این مطلب در مورد واکنش شورای اسلامی بخش بومهن به این موضوع به عنوان معضل مدیریت شهری در این منطقه تصریح کرد :شورای اسلامی شهر بومهن برای حل این مشکل با دعوت از مسئولان بنیاد مستضعفان و افراد معتمد منطقه "اوزون تپه " مشکلات را به صورت مکتوب بادید تفاهم بررسی و اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام دهندو منطقه اصلان تپه هم در این چارچوب قراردارد .

نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهارداشت :کسانی که در این منطقه سکونت داشتند فکر نکردند که این زمینها متعلق به آنها نیست با توجه به سکونت طولانی مدت برخی خانوار ها در این منطقه و نارضایتی آنها از نبود امکانات زیربنایی با وجود سکونت غیر قانونی آنها در زمین بنیاد مستضعفان این منطقه را نمی توان در حوزه بافت فرسوده تعریف کرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.