لطفا این یادداشت را آقای "رضاداد" بخوانند

امروز مسئولین سینمایی کشور در موسسه رسانه‌های تصویری از چهار پوستر سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر رونمایی کردند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ رونمایی یکی از این پوسترها توسط انسیه شاه حسینی و پوران درخشنده انجام شد و پوسترهای دیگر، هر کدام توسط دو نفر از مسئولین سابق و یا فعالان سینمایی حال حاضر در ایران صورت گرفت.
 
در این میان مسعود فراستی بود، رسول صدر عاملی بود، محمدرضا عباسیان (یعنی دبیر جشنواره پیشین) بود و بسیاری از افراد دیگر هم بودند.
 
در ضمن این‌ها باید گفت طی همین مراسم از سایت اینترنتی سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر هم رونمایی شد.
 
این مراسم با کلی درود و تحیت و تهنیت به مناسبت حلول فصلی نو در سینمای ایران همراه بود. هر کس روی سن می‌رفت تا حرف بزند، کلی از مسئولین جدید سینمایی تعریف می‌کرد که این یعنی قبلی‌ها هر کاری کردند خرابکاری بود. ایراد این ادبیات این‌جاست که خیلی از این مجیز گوهای مسئولین فعلی، در دوره مدیریت قبلی سینما هم مداح مسئولین امر بودند.
 
حتما متولیان دولتی سینما هم این را خوب می‌دانند اما خیلی بدشان نمی‌آید که فعلا چند نفر از کار آنها تعریف کنند.
 
این را می‌شود از چینش رسانه‌هایی که برای پوشش خبری این مراسم انتخاب و دعوت شده بودند نیز به خوبی دریافت.
 
ما از هر عملکرد روبه جلو و امیدوار کننده‌ای تمام قد دفاع می‌کنیم اما معیار ما برای تأیید و یا عدم تأیید هر حرکتی درست یا غلط بودن آن است نه دوستی یا دشمنی با کسی که آن حرکت را انجام داده.
 
سبک برگزاری این مراسم از همان ابتدای کار نشان می‌دهد که مسئولین امر خیلی خوش ندارند نقد بشنوند و با توجه به همین قضیه، باشگاه خبرنگاران جوان افتخار می‌کند که به این مراسم دعوت نشد.
 
یادداشت از : میلاد جلیل زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.