باقری: تیم در بلاتکلیفی به سرمی‌برد/ به مربی بومی اهمیت نمی‌دهند

سرمربی تیم هندبال کاسپین گفت: شرایط خوبی در تیم حاکم نیست و در بلاتکلیفی به سرمی‌برد.

محمد باقری سر مربی تیم هندبال کاسپین قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه وضعیت خوبی نداریم و تیم در بلاتکلیفی به سر می برد و در جلسه ای که 3هفته پیش در باشگاه برگزار شد به اعضاء هیئت مدیره گفتم که یک سر مربی خارجی ( خارج از استان) نیاز داریم و  از اینکه برای حضوری پرقدرت تر در نیم فصل دوم 2-3 بازیکن جدید به تیم اضافه شود و آنرا ترمیم کنیم.

وی تصریح کرد: قرار بود هفته اول این موضوع تحقق یابد که متاسفانه تاکنون این طور نشده است.

باقری در ادامه گفت: اگر وضع به همین منوال باشد و تصمیم جدیدی از سوی باشگاه صورت نگیرد دیگر نمی توانیم با این تیم همکاری کنیم و علی رغم میل باطنی‌ام کناره گیری خواهم کرد.

باقری عنوان کرد: با این شرایط چرخ تیم نمی چرخد،‌ آقایان با هزینه کم، توقع کار های بزرگ را دارند و این درحالی است که هر چقدر پول بیشتری خرج شود بازیکنان بهتری وارد تیم می شود و بازدهی آن هم بالا می رود.

سر مربی تیم هند بال اضافه کرد: تا روزی که ما هستیم کمک نمی‌کنند تا وضعیت تیم بهبود یابد و با این کار خود به مربی بومی بها نمی دهند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: تمامی هم و غم ما این است که کاسپین وضعیت خوبی در لیگ برتر داشته باشد و با قدرت در این رقابتها حاضر شود و جایگاه مناسبی در پایان فصل داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: منوال ، موضوع ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار