تشکیل جلسه با آموزش‌و پرورش منطقه 9

مدیرکل آموزش‌های شهروندی منطقه 9 از تشکیل جلسه با آموزش‌و پرورش این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرحناز پیروز مدیرکل آموزش‌های شهروندی منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: مشکات نام اختصاری مجموعه جشنواره‌های "مهارت‌های شهروندی کانو‌ن‌های آموزش تهران" است که نخستین دوره آن از بهمن‌ماه 1391 شروع و دومین دوره آن در حال برگزاری است.

و با توجه به تجربه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه کانون‌‌های خانه‌های علم و زندگی و سعی در افزایش میزان مشارکت شهروندان در اداره و مدیریت شهری و همچنین درگیرسازی کلیه ادارات و سازمان‌ها در برگزاری جشنواره انتظار می‌رود میزان مشارکت همچون گذشته حداکثری است.

وی ادامه داد: جهت جمع‌آوری آثار دومین مجموعه جشنواره مشکات فرصت‌های خاصی طراحی شده است که ساماندهی آثار ارسالی به راحتی صورت می‌پذیرد؛ علاوه بر این جلسه‌ای با حضور کارشناسان آموزش‌‌وپرورش منطقه 9 برگزار گردیده است تا ضمن بررسی روند جمع‌آوری آثار از طریق مدارس، رابطین جشنواره و مشکلات احتمالی آن رفع می‌گردد.

وی با اشاره به مشارکت خوب شهروندان منطقه 9 در طرح‌های اجرایی شهرداری و لزوم تشکیل جلسات با ادارات و سازمان‌ها در راستای هماهنگی بیشتر گفت: با توجه به رسالت اداره آموزش‌وپرورش شهروندی که شرکت دادن شهروندی در مدیریت شهری است و منطقه 9 تاکنون توانسته است به این هدف جامه عمل بپوشاند.

تشکیل جلسات هماهنگی به خصوص با اداره آموزش‌وپرورش منطقه نتایج خوبی را تضمین نموده است.

انتهای پیام/      
برچسب ها: پیروز ، شهروند ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار