داود آهنگري: رشد فني ليگ روزانه است/ پلي اف آرامش را به ليگ تزريق کرد

تيم واليبال متين و رامين در هفته هشتم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاههاي کشور در مشهد به مصاف تيم ميزان اين شهر مي‌رود.

داود آهنگري، مربي تيم واليبال متين و رامين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرايط تيم ما خوب است، خوشبختانه سرماخوردگي "شهرام محمودي" که باعث شد در بازي هفته قبل حضور نداشته باشد بهبود يافته است، همچنين مصدوميت "مصطفي شريفات" هم براي حضورش در بازي فردا مشکل ساز نخواهد شد.
 
وي تصريح کرد: متاسفانه هنوز "محمد موسوي عراقي" که در تمرينات تيم ملي مصدوم شده بود بهبود نيافته است، اين امر تا حدي است که وي هنوز تمرينات خود را هم شروع نکرده است، "موسوي" يک وزنه بزرگ براي تيم ماست، اميدوارم بتواند به زودي بهبود يافته و به تمرينات بازگردد.
 
مربي تيم واليبال متين و رامين يادآور شد: تيم ميزان خراسان جز تيمهاي خوب و قدرتمند ليگ امسال است آنها در شهر خودشان بازيهاي خوبي را ارائه مي‌دهند و از حق ميزباني به خوبي استفاده مي‌کنند برد آنها در خانه کار راحتي نخواهد بود اما خوشبختانه طبق آناليزي که از فيلمهاي بازي آنها داشته‌ايم با شناخت کافي به مصافشان خواهيم رفت.
 
آهنگري گفت: به طور کلي ليگ واليبال رشد کرده است، اين امر ناشي از ارتقا سطح فني واليبال ايران وملي است، تيم ملي کشورمان در مقابل حريفان صاحب نام خود سال به سال نتايج قابل قبول‌تري را به دست آورده است، چون نتايج ملي را همين بازيکنان حاضر در ليگ کسب مي‌کنند، شاهد آن هستيم که سطح کيفي مسابقات باشگاهي که روز به روز ارتقا پيدا مي‌کند.
 
وي گفت: در حال حاضر که بازيهاي ليگ بسيار سنگين و حساس دنبال مي‌شود تنها امري که به ليگ آرامش را وارد مي‌کند پلي‌اف است، اگر ليگ بدون مرحله حذفي برگزار مي‌شد چون هر بازي در حکم فينال مي‌شد شايد شرايط سخت‌تر و سنگين‌تري در مسابقات بوديم.
 
مربي تيم واليبال متين و رامين خاطرنشان کرد: راهيابي هشت تيم به مرحله پلي‌اف باعث شده تا تيمهاي مدعي و قدرتمند با وجود داشتن باخت در کارنامه خود تا حدودي حاشيه امنيت داشته باشند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آهنگری ، والیبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار