موحدی: با اتوبوس و 15 ساعته به بندرعباس رفتیم/ راحت باختیم و برگشتیم

تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تیم والیبال‌‌‌ آلومینیوم المهدی بندرعباس با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

حمید موحدی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه ما دچار یک مشکل داخلی شده‌ایم، با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی به منظور صعود تیم در جدول رده‌بندی ولی امکانات ضعیف، این اجازه را به ما نمی‌دهد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان تصریح کرد: پس از آن که در هفته هفتم یک بازی سنگین و سخت را مقابل تیم میزان انجام دادیم باید خود را بلافاصله برای دیدار مقابل تیم بندرعباس آماده می‌کردیم با توجه به مشکلات مالی شرایط برای تهیه بلیط هواپیما فراهم نشد و ما زمینی زاهدان را به مقصد بندر‌عباس ترک کردیم.

وی در ادامه یاد آور شد: برای رسیدن به بندر عباس حدود 15 ساعت در راه بودیم به همین دلیل زمان ریکاوری را از دست داده و جسم بازیکنان را بدون داشتن انرژی و انگیزه به بندرعباس رساندیم، آنها با شرایط بسیار وخیم و سخت مقابل میزبان مصاف دادند.

موحدی تصریح کرد: شاگردانم  دچار افت شدید بدنی شده‌اند به همین دلیل نتوانستند حداقل 10 درصد از توان اصلی خود را مقابل حریف به نمایش بگذارند، علاوه بر طی کردن مسیر 15ساعته، همان طور که همه می دانند زاهدان 1800 متر بالاتر از ارتفاع دریاست، هماهنگی با شرایط بندرعباس نیاز به زمان داشت که ما در اختیارمان نبود.

وی گفت: لیگ والیبال ، تیمی با شرایط حرفه‌ای می خواهد، به طور کلی این وضعیت تیم ما را به تدریج از هم نابود می‌کند امیدوارم مشکلاتمان زودتر حل شود و بازیکنان هم درصدی از مبالغ قرارداد خود را دریافت کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در خصوص بار فنی بازی هفته هشتم گفت: به هیچ عنوان بازی بار فنی نداشت و ما خیلی راحت نتیجه را در یک بازی یک طرفه به حریف واگذار کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: زاهدان ، وخیم ، موحدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار