قم/

رادیو معارف و موسسه امام خمینی تفاهم‌نامه امضا کردند

در حاشیه دیدار مدیران رادیو معارف با آیت‌الله مصباح‌یزدی، تفاهم‌نامه همکاری رادیو معارف و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی به امضا رسید.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار مدیران رادیو معارف با آیت الله مصباح یزدی گفت:‌ رسانه‌های ارزشی و دینی منطبق با موازین اسلام همان ادامه دهنده وظایف انبیاء هستند.

وی از رادیو معارف به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که در مسیر رساندن پیام الهی تلاش می‌کنند یاد کرد و افزود:‌ رادیو معارف سرتاسر تلاش برای رساندن معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است.

این استاد حوزه همچنین تاکید کرد: رادیو معارف الگویی خوب از یک رادیوی موفق در رساندن پیام الهی به مخاطبان است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تصریح کرد:‌ طبق بیان حضرت امام راحل، رادیو معارف یک دانشگاه برای دین پژوهان و طالبان معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با اشاره به فعالیت 15 ساله رادیو معارف افزود: یکی از راهبردهای اصلی رادیو معارف معرفی و شناساندن فعالیت نهادها، موسسات و مراکز پژوهشی حوزه علمیه برای مخاطبان فرهیخته این رادیو است.

وی همچنین با اشاره به اینکه حوزه‌های تخصصی در مباحث دینی دارای شاخه‌های مختلفی است خواستار همکاری و تعامل بیشتر نهادهای تخصصی حوزوی برای رساندن پیام معارف ناب اسلامی به مخاطبان رادیو معارف شد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری رادیو معارف با موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) به امضاء طرفین رسید./س


 

برچسب ها: قم ، رادیو ، معارف ، موسسه ، امام ، خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.